vrijdag 30 september 2011

Vogue Glamour


De producten van Vogue Glamour zijn al best een tijdje in de winkels te vinden, maar aangezien ik wat nieuwe spulletjes ervan heb, laat ik die even zien! Klik verder voor meer foto's en info.



Van de Glamour serie zijn een aantal items, waaronder de bodylotion, hand zeep, shower cream en de wel bekende parfum deodorant. Allemaal zijn ze er in 3 geuren, Primetime, Hotspot en Highlight. Het lekkerst is om van één geur alle producten te gebruiken, maar het is ook prima om af te wisselen.


De body lotion is húge! Er zit ook veel in, 250 ml. Hij voelt een beetje creamy op je huid, en je hebt ook maar een beetje nodig. Dat heb ik gemerkt, want toen ik wat op mijn huid deed voor een foto, sloeg het eventjes wit uit met het uitsmeren. Voortaan dus maar een klein pompje nemen...


Zoals je ziet is hij lekker dik, maar hij smeert wel zacht uit. Ik heb de bodylotion in geur Primetime, die ruikt héél erg vrouwelijk, maar neigt soms wel een beetje naar een 'oma-luchtje' alsdus mijn vriend, haha. Wat ik lekker vind om een beetje in te smeren op je armen en schouders, zodat je extra lekker ruikt. Pluspunt is ook dat het een pompje is, lekker hygiënisch


Nog zo'n huge fles! Dit is de hand zeep, ook 250ml. Deze is in de zelfde geur als de body lotion, Primetime. Naast schone handjes dus ook lekker ruikende handjes! Verder is deze hand zeep niet speciaal, maar ziet er natuurlijk wel super uit in je badkamer.


Dit is de Cream Shower in Hotspot. Dit is absoluut mijn favoriete geur! Hij heeft wat aparts, en lekker zoetigs. Wat meer girly dan Primetime. Hij is redelijk dun voor een douch cream, dus pak niet te veel! De geur blijft goed aan je lichaam hangen na het douchen, lekker. Wat ik hier minder aan vind is dat er een soort raar klepje op zit, ik vind een pompje handiger, maar dat is redelijk ongewoon bij shower creams.


Als laatste de deodorant, in Highlight. Bij de deo's ruik je de geur het meeste van alle producten, het zijn ook niet voor niets parfum deo's. Highlight vind ik niet zo'n super geur, hij is redelijk 'uniseks'. Ik hou zelf meer van wat vrouwelijkere geuren. Als deo doet hij zijn werk wel, maar verwacht wel om bij te spuiten. Hij maskeert zweet met een lekker geur, maar daar houd het ook bij op. Ik moet zeggen dat ik de deo's in alle geuren heb gehad, en Hotspot blijft de lekkerste.

De parfum deo's zijn wel de enige producten zonder 'echte' steentjes, die alle andere producten wel hebben.


Pretty!

Ik vind eigenlijk alle producten lekker, maar ze moeten het vooral van de geur hebben. Snuffel dus in de winkel even welke je het lekkerste vind, en neem ze daarvan mee. Vogue is verkrijgbaar bij de drogist, en ik heb mijn producten van de Kruidvat.

Heb jij ze wel eens geprobeerd? Zo ja, wat is je favo geur?

1 opmerking:

  1. Ik heb die aan mijn moeder gegeven toen ze jarig was. Ik ga nog wel eens een keertje ruiken hoe het ook al weer rook, haha! Liefs, innerofbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen