vrijdag 16 september 2011

Essence NATvenTURista


Al een tijdje kijk ik uit naar de nieuwe Trend Edtion van Essence, NATvenTURista. De naam is redelijk onuitspreekbaar, maar geeft je wel direct een idee van wat je kan verwachten.. Mooie natuur-tintjes!
Deze set begint nu een beetje de winkels binnen te stromen, hopelijk kan ik morgen wat goodies scoren bij de Kruidvat. Ik laat hier alvast zien wat je kunt verwachten. Klik verder om deze nieuwe producten te bekijken!
Het eerste nieuwe product zijn prachtige baked eyeshadows, deze vind ik er altijd zo prachtig uitzien!



De kleuren heten 01 Barefoot through the moss, 02 Mother earth is watching you en 03 Chirp, chirp! Wat een leuke namen voor deze mooie kleurtjes. Ik hoop dat ik deze kan bemachtigen, want ik heb zelf nog geen baked eyeshadows in mijn stash. De kleurtjes zullen we redelijk licht zijn, maar dat is wat je kunt verwachten van een lieve, nature collectie.

De volgende twee producten zijn Gel Eyeliners, een product waar ik sowiezo gek van ben. Ik heb zelf al de paarse Gel-liner van Essence uit het reguliere assortiment, en die bevalt me prima. Deze kleuren heten 01 Barefoot through the moss en 02 Mother earth is watching you. Deze zullen erg goed passen bij de eyeshadows, dus ik heb echt zin om hiermee mooie looks te maken!


Om het echt een complete set te maken, zit er ook een eyeliner brush bij. Zelf vind ik dit soort eyeliners handig om een winged eyeline te maken, en het schattige patroontje op de brush is ook super.


Drie lieve lipbalsemjes voor de prijs van één! Echte mooie nude tinten. Ik ben benieuwd hoe veel kleur er vanaf komt, dus deze zal ik zeker proberen te scoren.


Een Blush Stain! Deze producten zie je steeds vaker voorbij komen, de vorige collectie van  Catrice had er ook twee. Ik vind ze redelijk handig werken, alleen kan het soms je foundation wat uitsmeren. Ik ben erg benieuwd naar dit lieve kleurtje, wat ook helemaal in de stijl past.


Vier super lieve lakjes, in de kleuren 01 You’re my dragonfly, sugar!, 02 Mother earth is watching you, 03 Barefoot through the moss en 04 Chirp, chirp! De eerste kleur spreekt mij het meeste aan, ik hou wel van roze kleurtjes. Maar wat me vooral aanspreekt is de verpakking, hoe schattig zijn die takjes en vogeltjes, én in de kleur van het lakje?


Dit is een product waar ik zelf niet zo dol op ben, Nail Stickers. Het idee is simpel, je plakt ze op je nagels, en je vijlt ze bij. Ik ben zelf meer van de nagellakjes, maar als de kleuren me in de winkel erg aanspreken zal ik ze toch maar eens een kans geven. Ze hebben uiteraard ook een naam; 01 Tree Time en 02 Flower Power. 




Als laatste een prachtige selectie armbanden, oorbellen en kettingen. Hier ben ik zo super benieuwd naar! Ik vind ze er erg chique uitzien, vooral de armband rechtsboven... Nu heb ik redelijk dikke polsen, dus ik hoop dat ik ze pas. Verder zien ze er mooi in stijl van de Trend Edition uit!


Welke producten nemen jullie sowiezo mee? Ik ga voor de Eyeshadows, Eyeliners en dat ene mooie lakje! En hopelijk pas ik die ene armband, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten