dinsdag 27 september 2011

Catrice Preview: Big City Life

De laatste tijd weinig artikeltjes over producten die ik test of heb... De reden daarvoor is dat ik al een tijdje wat rustiger aan probeer te doen met kopen, haha. Gelukkig heb ik nog wel genoeg mooie dingen in m'n stash, en zal binnenkort wat dingen daarvan reviewen. Nu dat uit de weg is, ga je de aankomende Limited Edition van Catrice laten zien, die vol zit met nagellakjes en paletjes! Klik verder om te zien wat er in deze LE zit.
Het laatste nieuws is dat deze collectie naar Nederland komt, dus daar hoop ik dan ook zeker op! De collectie bestaat uit vier setjes, waar je in principe per setje mooie unieke looks kunt maken. Ze zijn allemaal gebaseerd op wereld steden. En ik moet zeggen, de vormgeving is prachtig!


Dit is The New York Collectie, gebaseerd op de drukke stad in Amerika. De vormgeving op het palet en de nagellak zijn voorzien van een skyline van New York, in bijpassende kleuren. De kleuren zijn redelijk koel, wat ik goed vind passen bij een grote stad. Leuk detail zijn de namen, allemaal toeristische en iconische plekken van New York. De nagellak in de kleur New York ben ik erg benieuwd naar. Een redelijk unieke kleur ook, die ik nog niet in mijn collectie heb.


The Berlin Collection. Op het paletje zie je Berlijn, een op het oog wat grauwe stad, met een levendige cultuur waar super veel te doen is. De oogschaduws zijn iets neutraler, maar wel kleuren waarmee je een hoop kanten uit kunt. Wat de blush voor mij zal doen weet ik nog niet, ik ben zelf meer van de koelere blushes, maar ik ben er wel benieuwd naar, echt zo'n summer glow gevoel! De lak is oud roze, een redelijk veilige kleur, maar wel een die echt een klassieker is. Vooral de nagellak van dit setje kijk ik erg naar uit!


Sydney, ook een stad die vol cultuur zit, is de inspiratie geweest voor dit setje, The Sydney Collection. Net als Berlin zitten hier wat neutrale kleuren in, maar wel met een edge, door de spannende paarse oogschaduw en de wat heftigere blush. Ook heeft de set iets romantisch. De blush in Taronga Zoo ligt trouwens echt in mijn straatje, super mooi! De lak past goed bij de set, hij lijkt tussen The Rocks en Royal Bonatic Garden in te zitten. Wederom erg romantische kleur.


The London Collectie, gebaseerd op de gelijknamige speelse stad. Wederom prachtige verpakking, en voor mij ook erg herkenbaar, aangezien ik deze stad ook zelf heb bezocht. In dit setje meer uitbundigere kleuren, maar ik spot toch ook weer wat matte kleuren. Met dit palet kan je veel kanten op, maar ik denk dat hij het best tot zijn recht komt op een wat koelere huidskleur. De nagellak vind ik zo prachtig, deze móet ik hebben. Geel is normaal niet echt mijn kleur, maar is echt prachtig. De London Eye blush lijkt me ook echt een topper.

Ik ben sowiezo op gek op paletjes, dus deze moet ik hebben. Qua design (namen onder de kleuren, op het oog lijkt het een kartonnen verpakking) doet het me denken aan merken als Urban Decay en Too Faced. Ook de toevoeging van een eyeliner en een kastje is super. Handig om zo'n palet mee te nemen, op bijvoorbeeld een stedentrip ;).  Voor de prijs hoef je deze collectie niet te laten liggen. De lakjes zijn €2,49 per stuk, en de paletjes €6,99. Ik ga nu heel erg duimen dat deze collectie maar snel in de Nederlandse schappen komt te liggen. 


Welk paletje moeten jullie sowiezo hebben? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten