maandag 19 september 2011

Essence NATvenTURista + Swatches




Vandaag vond ik eindelijk de nieuwe Essence Trend Edition in de schappen! Helaas kon ik de sieraden nergens vinden, maar heb in elk geval een gedeelte van de andere producten meegenomen. Hierboven zie je de baked eyeshadows in de kleuren 02 Mother Earth Is Watching You, 01 Barefoot Through The Moss en 03 Chirp Chirp! Dit zijn mijn eerste baked eyeshadows, dus ik was blij ze te krijgen voor zo'n mooie prijs. Het beste is om ze nat te gebruiken, maar voor het gemak heb ik ze snel droog geswatched. Kijk verder voor die foto's en meer!




Hier heb ik de volgorde wel goed, 01, 02 en 03, van onder naar boven. De eerste is een mooie shimmery, beetje groenige mossige kleur. Nummer twee is een heel licht orange, met super veel shimmer. De laatste is zilver kleurig met een klein beetje groen erdoor. Alle drie mooie lichte kleurtjes, die een stuk intenser worden als je ze nat aanbrengt, dus met een brush die een klein beetje nat gemaakt.


De twee eyeliners uit de collectie! De groene heet 01 Barefoot Through The Moss en is een mosgroene shimmer liner. De tweede beige/roze shimmer liner met de naam 02 Mother Earth Is Watching You. Ik heb ze nog niet geswatched, maar wat ik aan swatches heb gezien zijn het mooi gepigmenteerde liners, met een mooie subtiele shimmer. Hier ben ik erg blij mee, want de liners van Essence bevallen me sowiezo erg goed.


De lipbalm en Blush Stain hebben ook namen, 01 Outdoor Nudes voor de balm en 01 You're My Dragonfly, Sugar. De verpakking van de blush stain vind ik echt prachtig! Een mooi lief kleurtje met zilveren opdruk.


De blush is een meer roze kleur dan op de verpakking, iets minder peachy dan je zou denken. Alsnog een erg mooie blush die prima werkt bij een nude-look. De verpakking van de lipbalm vind ik wat minder, die ziet er redelijk goedkoop uit. Het idee van drie kleurtjes in een potje vind ik dan wél weer erg schattig. De kleurtjes zijn meer voor de sier eigenlijk, want er lijkt geen kleur af te komen bij het opdoen. Ze ruiken trouwens wel echt héérlijk.


Hier zie je de blush stain op m'n arm geswatched. Hij is heel erg romig, en brengt super makkerlijk aan. Hij glimt ook best wel, maar met wat uitwrijven ziet hij er mooi uit op je wangen.  Nu moet ik wel zeggen dat het meer een blush stick is dan een stain, want de kleur die na helemaal wegwrijven achterblijft is niet heel duidelijk te zien. Buiten dat een leuk product, met wederom een lekker geur.


Mijn laatste aankoopjes van de NATventURista collectie zin deze twee lakjes, 03 Barefoot Through The Moss en 04 Chirp Chirp! De eerste is een redelijk lichte leger groen, met een subtiele shimmer erdoor. Ik heb zelf nog maar weinig van dit soort kleurtjes, dus ik ben blij deze in mijn stash te hebben. De tweede is een heel licht lakje, bijna wittig met een prachtige parelmoer glans erdoor! Ik ben erg benieuwd hoe deze op m'n nagels staat.

Dit waren mijn aankopen van deze collectie, en hoewel ik de sieraden niet heb kunnen vinden, ben ik toch erg blij met m'n haul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten