zaterdag 1 oktober 2011

Mijn Sleek Blushes + Swatches


Ik heb aardag wat blushers, maar mijn favoriet zijn toch wel van Sleek. Naast een fijne prijs hebben ze goede pigmentatie, en mooie unieke kleuren. Kijk verder voor foto's en swatches!




Hier mijn drie blushes bij elkaar. Zoals je ziet hebben ze nogal wat gebruikers sporen, maar ik heb ze dan ook altijd in mijn make-up tasje zitten. De verpakking van de Sleek blush is hetzelde als de palletes, die ik eerder liet zien. Het verschil is natuurlijk de grootte.


Dit is mijn aller favo blush van Sleek, Rose Gold. Het is een redelijk warme peachy roze, met gouden shimmer erin. Op de huid geeft hij echt zo'n 'glow', supermooi. Nadeel is dat hij wat korrelig kan zijn, maar met uitblenden merk je daar niets meer van. Wel heb je soms wat poeder op het spiegeltje zitten, maar meestal is dat genoeg om aan te brengen, dus dip ik daar m'n brush in.


De volgende is Pomegranate. Deze is weer heel anders dan Rose Gold. Een rozige kleur die neigt naar fuschia. Ook deze heeft een mooie shimmer, maar wat minder prominent als bij de vorige. Deze gebruik ik bij wat rustigere ooglooks, omdat hij redelijk donker is.


De laatste is Pixie Pink. Dit was mijn eerste blush van Sleek, en heb ik dan ook veel gebruikt. Je ziet er echt zo'n deuk in! Dit is een erg koele roze. Anders aan deze blush is dat hij compleet mat is, geen shimmer, geen glitters. Soms vind ik dat mooi, en anders gebruik er wat highlighter overheen. De kleur is redelijk in your face, maar ook super makkelijk op te bouwen tot exact de kleur in de pan.


Een swatch foto maken was redelijk moeilijk, de shimmer is bijna niet te zien.
Van links naar rechts zijn dit Rose Gold, Pomegranate en Pixie Pink. De laatste heb ik redelijk sheer gedaan, zodat je ziet dat je hem goed kunt opbouwen.
Deze blushes gebruik ik echt bijna elke dag, het komt zelfde voor dat ik een andere gebruik. Alles eraan vind ik leuk, de verpakking, de kleuren, de pigmentatie en het handige spiegeltje! Zeker een aanrader dus.

Deze blushes en meer van Sleek zijn te bestellen op Alice & Jo's havesentials voor 5,95 per stuk.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind blush echt geweldig. Denk dat ik het ook voor mijn verjaardag ga vragen, haha als iemand vraagt wat ik wil! :) Liefs, innerofbeauty.blogspot.com & ik ga jou volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @laura - Ah, super bedankt! Sleek blushes zijn echt 'n aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen