donderdag 29 september 2011

Mijn favoriete parfums


Vandaag een artikeltje over mijn favoriete parfums! Toevallig zijn twee van deze parfums cadeautjes van mijn moeder, die weet dus precies wat ik wil. Dit zijn vaak iets zwaardere parfums, die redelijk uniek zijn. Ook een aparte en mooi flesje vind ik leuk, ik bewaar ze ook altijd nadat ze op zijn. Klik verder voor meer!


Zoals je ziet zijn het aparte flesjes. De eerste, Her Aura van Van Gils heeft een zilveren kapje die je eraf kunt trekken, maar het spuitmondje kun je wel al zien. Black Star by Avril Lavigne heeft een aparte vorm, het lijkt wel een fragment van een echte ster. De ring kun je eraf halen en dragen. Het luchtje van Halle Berry dat gewoon Halle heet is wat meer recht toe recht aan. maar wel met een soort zichtbare spuit mond.


Van Gils' Her Aura is voor mijn doen een wat frissere geur, en die gebruik ik dan ook graag voor overdag. In de geur zitten citrusvruchten, wat het lekker fris maakt, maar ook bloemens als orchidee en jasmijn.


Echt een heerlijke geur voor zomerse dagen, of lekker fris in de lente. De mooie, aparte vormgeving staat mooi bij mijn beauty spulletjes.


Mijn volgende favoriet is Halle by Halle Berry, een perfecte geur voor in de avond. Hij is een stuk zwaarder dan mijn andere parfum, maar niet overheersend. Hier zit sandelhout in en boomhars, wat het een sensuele geur geeft.


De 'metalen ringen' zijn helaas van plastic, maar zien er alsnog mooi uit, en erg apart. Het is echt zo'n parfum waar je aan blijft ruiken, heerlijk.


Als laatste Black Star by Avril Lavigne die zegt een heel 'edgy' geur te zijn. Dit valt echter wel mee, het is een lekkere, bloemige geur. Hij kan wel snel wat overheersend zijn, één spray is genoeg voor de hele dag/avond.


De vormgeving is wel wat 'edgy' met de ring die je er af kunt halen en dragen. Verder doet het flesje me een beetje denken aan Angel, van Thierry Mugler. Mijn moeder droeg deze parfum altijd, haha. Deze gebruik ik het minste van de drie, maar alsnog een prettige parfum.

Welke parfums zijn jullie favoriet? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten