zaterdag 3 september 2011

Kruidvat haul

Ik was vanmiddag even in het winkelcentrum hier, en bij de Kruidvat hebben ze nu prijzencircus.
Naast een fles haarlak en showergel heb ik ook wat make-up meegenomen.
Heb gelijk wat foto's gemaakt, dus klik verder om die te zien





Dit zijn de nagellak en lipgloss van de Essence Ballerina Backstage Limited edition set.
Beide in de kleur 02 On your gracile tiptoe. Erg mooie roze peachy kleurtjes.
Het kwastje van de lipgloss is wat apart, maar wel erg handig.


Dit zijn wat producten van de Catrice Papagena Limited Edition set. Ik heb 2 van de nagellakjes, de kleuren C03 Amazonian Gold en C02 Welcome To The Jungle. Erg mooie lakjes, heel bijzondere kleuren ook. Jammer dat ze LE zijn! 
Verder heb ik één van de twee quatro palettes genaamd C01 Rumble In The Jungle. Mooie groene tinten, en ook de goud en paars zijn mooi. Goede pigmentatie ook.


Het laatste van deze set zijn de fake lashes. Heel bijzonder zijn de lichtgroene stukjes er tussen, erg jungle-achtig. Er zit ook wat lijm bij zodat je meteen aan de slag kunt.


Niet zo'n mooie foto, maar deze lakjes van Catrice zijn wél erg mooi!
Ik heb 490 Iron Mermaiden, 580 Blues Brother Vol. II en 550 Marilyn & Me gehaald.
De eerste doet een beetje denken aan olie op metaal, heel apart. Als je hem heen en weer beweegt zie je goed de verschillende kleurtjes.
De tweede is een mooie diepe blauw, met glittertjes. De laatste vind ik heel erg mooi! Hij lijkt op de foto wat roze, maar is meer roder in het echt. 


 Als laatste een lakje van Gosh, de kleur 008 Berry Me. Een mooi 'berry'-paars kleurtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten