dinsdag 6 september 2011

Panty Anarchy Cosplay



Mijn eerste conventie in tijden zit er weer aan te komen, Nishicon!
De laatste cons had ik niet zo'n zin om een heel eind te reizen, en in november is er een conventie in mijn woonplaats, Haarlem. Nadat ik de anime Panty and Stocking with Garterbelt (echt een aanrader, go watch it!) heb gezien, was ik er uit. Ik ga Panty Anarchy Cosplayen! De pruik heb ik al binnen, klik verder om die te zien.



Dit is de pruik die ik gekocht heb, hij staat echt super leuk! Ik heb eigenlijk gekozen voor een wat 'normalere' kleur, omdat ik dat zelf mooier vind.
Waar ik nog wel over zit te dubben is welke versie ik ga cosplayen. Het plaatje dat je boven ziet is in principe de mooiste outfit, maar dat word echte een hel om te maken.
Ze heeft ook nog een versie wat in principe alleen een rood jurkje is, dus dat is erg simpel.

Iemand anders die gaat cosplayen of naar Nishicon gaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten