dinsdag 13 september 2011

Fyrinnae order binnen!


Omg! M'n order bij Fyrinnae is binnen! Misschien ken je dit indie make-up bedrijf wel, het is een tijdje een redelijke hype geweest op internet. En terrecht, want hun make-up is gewoon prachtig. Ze hebben super bijzondere kleuren, zeker die uit de Arcane Magic lijn. Die 'veranderen' van kleur is verschillende soorten licht, echt heel gaaf.

Ik heb sample potjes besteld, die zijn 1,50 dollar per stuk, zo rond de 1 euro dus. En de potjes zijn echt prima gevuld! Ook als je er maar een paar haalt om te proberen is dat geen probleem, verzendkosten zijn maximaal 4 dollar per bestelling.  Ik heb van alle kleurtjes wat foto's gemaakt, maar die laten de prachtige kleuren eigenlijk niet perfect zien.. Kijk in elk geval mee naar de 'unboxing' en de kleuren!





Zo kwam het pakketje bij me aan, een heel klein pakketje. Het paste ook door de brievenbus, superhandig. Zo heb je niet het gedoe met dat je niet thuis bent enzo.


Zoveel laagjes! Het zat echt netjes verpakt, bubbeltjesplastic, karton en 2 laagjes papier.

En dit zijn ze dan! Ik had 18 samples besteld, en ik kreeg er 19. Een kleurtje hadden ze er dus gratis bij gedaan. Dit staat ook onderop het doosje. Sowiezo staat onder elk doosje welke kleur het is, en van welke serie. Echt handig dat ze dat ook bij de samples erop hebben gezet.

Zie hieronder de foto's van de kleurtjes, eronder staat welke kleuren het zijn.


New Moon's Light - Princess of Darkness
Dokkafár - 1.22 Gigawatts

Sugar Skulls - Tapir
Fyre & Ice - Arcane Magic: Faerie Glamour


Arcane Magic: Electric Stardust - Sleepy Hollow
Medieval Haunting - Monarch Butterfly


Arcane Magic: Glitterboi - Chaotic Evil
Immortality - Týr


Arcane Magic: Sorceress
Free Sample: Lucky Charmed - Glow Blush: Enrapture.
Eigenlijk had ik de foto's net zo goed niet kunnen maken, want in het echt zijn ze zooooooooveel mooier. De kleuren zijn ook redelijk licht geworden op de foto, in het echt zijn ze iets donkerder. Ik denk dat ik wel nog even moet wennen aan loose eyeshadow, normaal heb ik altijd gepressed in een pannetje. Foto's maken was ook echt een hel, ik deed zo voorzichtig om niet te morsen (gelukkig niet gebeurd!).

Alles heb ik dus besteld op Fyrinnae. Morgen heb ik lekker vrij, dus dat word heerlijk uitproberen met deze prachtige kleurtjes. En ja, ik ben echt zo verbaasd over hoe prachtig deze producten zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten