vrijdag 9 september 2011

NotD & Sleek Au Natural Swatches


Dit artikel is eigenlijk voor de Sleek Swatches, maar ik wilde gewoon even dit prachtige lakje op m'n nagels laten zien!



Wow, zo'n mooi kleurtje is dit he! Op je nagels is het effect iets minder, maar als je je nagels draait in het licht zie je alsnog verschillende kleurtjes. Het is Iron Mermaiden van Catrice. Zo mooi!


Vanmiddag kreeg ik mijn pakketje van Alicejohavesentials binnen, met het prachtige Sleek palette Au Natural. Deze is van hun Nude collectie, die bestaat uit dit palette, een blush en een lipgloss.

De verpakking is erg mooi, vind de kartonnen hoesjes nog steeds een upgrade van de lastige plastic hoesjes waar ik altijd m'n vinger aan openhaalde...


De verpakkingen van Sleek zien er gewoon mooi en strak uit, en op deze staat voorop de naam van het palette, erg handig.






Dit zijn de kleurtjes met de namen erbij. Dit vind ik zo leuk! Ik hou altijd van make-up met namen.
De kleurtjes zijn echt super handig om nude looks te maken, maar je zou er zelfs een smokey eye mee kunnen maken, aangezien Noir in bijna elk palette van Sleek zit.


Swatches van de onderste rij. De helft is ongeveer matte, de andere helft shimmery. Zelf vind ik de shimmery kleurtjes het mooist, maar de matte zijn ook prima draagbaar. Vooral de eerste en derde kleur zie ik mezelf veel gebruiken.


Pfff. De bovenste rij was echt NIET te swatchen en fotograveren. Het zijn mooie kleurtjes hoor.. maar er lijkt niet heel veel pigment in te zitten. Misschien lag het ook een beetje aan het licht hoor, en aan de kwast die ik gebruikte. De shimmery kleur is wel lekker creamy, en ziet er leuk uit. De witte is trouwens matte.

Het palette vind ik zeker wel een aanrader, vooral de wat donkere kleurtjes ben ik erg blij mee.
Dit palette kan je bestellen op Alice and Jo's havesentials. Hij kost 7,25 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten