woensdag 7 september 2011

Nail of the Day Essence 05 Grand-Plié in Black


Mijn eerste Nail of the Day! Jeuj! Laat ik even vooraf stellen, ik ben niet goed in lakken, en m'n nagels zien er over het algemeen niet uit. Waarschijnlijk zal ik dus niet vaak een NotD doen, maar ik wilde dit kleurtje gewoon even met jullie delen.
Toen ik maandag met mijn vriend in de stad was, kon ik gelukkig dit mooie kleurtje van de Ballerina Backstage set scoren. Ik hoorde dat hij overal snel uitverkocht was en had hem hier in het winkelcentrum ook niet gezien bij de Kruidvat.
Ik wilde hem eigenlijk gelijk op doen, maar ik had nog een ander kleurtje van Catrice op die erg mooi is, dus het was wachten op het chippen :). Lees verder voor mijn review!




Dit kleurtje is eigenlijk niet zo heel bijzonder. het is een zwart met een soort oranje glitters erin. Maar er is iets... dat hem voor bij zo leuk maakt. Maar ik weet niet wat het is.
Misschien komt het doordat ik zwarte nagellak altijd wel mooi vind, maar net iets té om een paar dagen te dragen. Deze is net wat draagbaarder voor mij.


De verpakking vind ik ook erg mooi, ik hou van nagellakjes waar de dop even groot is als het flesje, ik weet niet wat dat is. Net als Catrice (al vind ik die nog mooier) zijn het gewoon mooie flesjes, zeker voor het geld. En het ballet-thema wat bij deze Limited Edition set hoort vind ik gewoon helemaal leuk.
De lak zelf is prima dekkend, met 2 dunne laagjes had ik eigenlijk genoeg. Voor het mooie zou je nog een laagje kunnen aanbrengen, maar dit vond ik op mijn nagels niet nodig.
Ik weet nog niet of hij snel gaat chippen, maar eigenlijk... zo erg zou het niet zijn, ik heb de afgelopen dagen zoveel lakjes gekocht die ik nog moet uitproberen.. hehe.


Ik ben in elk geval heel erg blij met dit lakje, volgens mij was hij 2,49 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten