vrijdag 2 september 2011

88 Palette & 28 Party Palette

88 palette
 
 Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste bestelling geplaatst bij byBeautygloss.
Ik had al veel gelezen over de 88 palette, en ik wilde hem gewoon hebben :).
Het duurde even voor hij weer in stock was, maar toen hij er weer was heb ik hem gelijk besteld. Samen met het 28 party palette, die vol zit met mooie koele blauw en paars tinten. Ook zitten er neutral tinten in en wat kleuren voor een smokey eye.



Het 88 palette wat ik heb besteld is de orginele die heeft van allerlei kleurtjes, matte en licht shimmery.
Ben er super blij mee! Super pigmented kleurtjes, en wel 88!
Heb al een look gemaakt voor vandaag, maar dat was meer om even uit te proberen.

Ik kreeg de palettes trouwens de dag erna al binnen! Erg goede service dus bij byBeautygloss.

Als ik in het weekend weer een look maak, zal ik daar wat foto's van maken.

Het party palette!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten