woensdag 14 september 2011

Essence Nail Art Twins


Vandaag wil ik 2 setjes van de Nail Art Twins laten zien. Deze zijn van Essence, en alleen te vinden in het uitgebreidde Nail Art schap. Het idee achter deze setjes is dat je een basis kleur hebt (de Colour Base) en een glitterlaagje voor eroverheen (de Glitter Topper). Deze kun je ook los van elkaar kopen, maar in principe horen de setjes bij elkaar.  Kijk verder voor foto's.

De paarse set heet Gabriella & Troy. De eerste is paarsige kleur met een lichte shimmer. Los zou hij ook prima te gebruiken zijn, hoewel hij niet super dekkend is. Troy is een transparante lak met kleine paars en blauwe glittertjes.


De groene set heet Bella & Edward. Alleen om de naam al moest ik deze hebben! Bella is een super dekkende groen/blauweige kleur. Deze is zonder de topper ook erg mooi. De topper, Edward, is ook transparant met wat grotere ronde en vierkante glitters. Deze zijn groen, blauw en zilver.


Excuses trouwens voor de foto's, had de lakjes redelijk snel aangebracht, en de foto's waren s'avonds genomen, dus geen fijn natuurlijk licht. De lakjes zijn redelijk feestelijk zo met de glitters, maar niet extreem opvallend. Wat ik leuk vind aan deze setjes dat de glitters toppers zo verschillen. Niet alleen de kleuren, maar ook de grootte van de glitters. Dit geeft weer een heel ander effect. Het feit dat ze 'vernoemd' zijn naar beroemde stelletjes vind ik ook leuk. Je hebt volgens mij nog 2 andere setjes, die heten Romeo & Juliet en Chuck & Blair. Wat ik minder leuk is is het verschil tussen dekking in de twee basiskleuren, de groene is echt super dekkend, en de paarse een stuk minder.

Voor de prijs hoef je ze zeker niet te laten liggen, ze waren 1,79 per stuk (dus niet per setje).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten