maandag 12 september 2011

Shopping @ H&M


Vandaag ben ik lekker met Wouter de stad in geweest. Zo zal ik er uit vanochtend! Had iets nieuws met m'n haar geprobeerd, vond het wel geslaagd. M'n ooglook heb ik gemaakt met zwarte matte oogschaduw, omhooggeblend met een leger groene shimmer. Highlighter uit een Catrice palettje. Lipstain van Catrice in Red and the City en Pixie Pink blush van Sleek.


Maargoed, naar de stad dus. Ging niet echt met een specifiek doel, maar we hebben wat gekke boekjes en cd'tjes gekocht bij de Schalm. Bij de Kruidvat nog wat lakjes van Essence gekocht en lipgloss (komt zo een artikel over!). Wouter wilde nog eventjes naar de H&M, waar ik de perfecte herfst schoenen heb gekocht!


Ben er zo blij mee! Ze lopen goed, hoewel ik nog niet echt aan hakken gewend ben.. Bij deze merk je er niets van. Ze waren rond de 40 euro.
Ik wilde ook nog een muts kopen, want ik leen altijd die van Wouter. Die heeft ongeveer dezelfde als ik heb gekocht, maar dan in een donkere kleur. Deze kwam van de mannen afdeling vandaan, en was rond de 15 euro.


Happyface! Haha, ik vind hem zo leuk. Vooral de lichte kleur vind ik mooi, en hij is super lekker warm voor de herfst/winter. Ook heb ik nog een oudroze hemdje gekocht, maar daar heb ik er zoveel van, ze zitten gewoon lekker.

Bij deze mijn 'shoplog'. Niet heel bijzonder, maar ben erg blij met m'n spulletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten