dinsdag 20 september 2011

Nail Art van Essence




Zoals jullie misschien wel bekend is, heeft Essence in sommige Kruidvat of Trekplijster filialen een extra schap, wat gereserveerd is voor Nail Art producten. Deze gaan net eventjes verder dan gewoon nagellakjes. Producten zoals Nail Stamps, Glitter Toppers en verschillende stickers en andere versierseltjes voor je nagels kun je hier verwachten. Kijk verder om wat producten te zien!

Een artikel waar ik al wel eens over geschreven heb zijn de Nail Art Twins. Dit zijn setjes van 2 lakjes die samen een leuke nagel look maken. Ik had er al twee van, en heb nu ook een derde setje aangeschaft, namelijk Romeo en Julia;


Een grijze kleur, met super chunky zilveren glitters me regenboogglans. Dit is de eerste keer dat ik grijze nagellak op heb, en het bevalt me goed. De glitters brengen prima aan, en met een topcoat blijven ze goed op hun plek zitten. De grijze basis kleur dekt goed, een beetje tussen de paarse en groene in de van de andere setjes. Door het grijs is het eigenlijk een classy look die je er mee maakt.


Dit is het andere product wat ik gekocht heb van het Nail Art assortiment. Misschien kennen jullie dit al van Konad, een plaatje wat je lakt met nagellak, vervolgens afschraapt en met een soort kussentje over het plaatje rolt en vervolgens op je nagels rolt. Het resultaat is het plaatje op je nagel. Dit product kende ik dus al langer, maar was verder nergens verkrijgbaar. Dus kocht ik dit setje van Essence. Heb er even mee geexperimenteerd, maar het is nog best lastig om onder de knie te krijgen. Ik heb trouwens ook de speciale lak er voor gekocht, en een extra plaatje met afbeeldingen.


Ik vind het erg schattige producten, zeker voor de lage prijs. Dit geeft je nagels wat extra's, vooral de nail stamps zijn super voor een feestje. Zelf heb ik er nog geen nagellook mee gemaakt, maar hier wat foto's voor inspiratie, wat je allemaal met de glitters en stamps van Essence kunt doen. Deze looks zijn dus niet van mij, en gevonden op google.


Mooie gradient nagels met de glitter toppers van Essence.


Schattige bloemetjes gemaakt met de stampy set!

1 opmerking: