zondag 25 september 2011

Essence Vampire's Love

De nieuwe LE collectie van Essence, NATvenTURista ligt nog maar net in de schappen, of de volgende zit er al weer aan te komen. In november kunnen we uitkijken naar Vampire's Love, de winter collectie van Essence. Een erg goede zet natuurlijk, aangezien in november ook het eerste deel van Twilight: Breaking Dawn in de bioscopen draait. Essence heeft al eerder een LE gehad naar aanleiding van Twilight: Eclipse, en blijkbaar is ze dat goed bevallen. Klik verder om de nieuwe producten in deze set te zien.



Als eerste een super leuk paletje. Met zes mooie kleuren die perfect passen bij de donkere winter maanden. Het vampier thema zit er ook goed in, met donkere kleuren en een vleugje magie met roze en paars. Er is maar 1 pallet bij de collectie, en hij heet Love at First Bite. Het palet zal 3,75 gaan kosten, dus erg budget!


Het volgende product is een shimmer powder, in een mooie lichte kleur, met de naam Lil' Vampire. Shimmer is eerder een zomers product, maar ook in de winter is het fijn om soms dat gevoel weer even in huis te halen. Deze kun je voor 2,99 in de schappen vinden.

Een erg apart product dit, Volumizing Lash Powder in Eye Need You. In heb hier echt nog nooit van gehoord, dus ben er ook erg benieuwd naar. Mooie wimpers vol volume is nooit mis! Deze kost net als de shimmer powder 2,99.

Lipstain is mijn nieuwe favoriete product, dus ik ben heel blij dat er ook eentje in de Vampire's Love collectie zit. Hij zal in 2 kleuren verschijnen, namelijk 01 Bloody Mary en 02 True Love. Per stuk zijn ze 1,99.

Weer zo'n gek iets, Blush Gelee! Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, zelf vind ik toch blush als poeder het prettigst, blush stain, blush sticks en blush creme's weten mij nooit zo te overtuigen. De Gelee is er in 1 kleur, Bloody Mary. voor die €2,49 zal ik me er misschien toch wel aan wagen...






En natuurlijk, de lakjes! Zelf ben ik groot van van Essence nagellak, dus ik kijk zeker uit naar deze schijnbaar erg glitterige nagellak. Ik moet zeggen dat ik de verpakking van eigenlijk alle producten minder mooi vind dan de vorige collecties, en de nagellakjes vallen eigenlijk helemaal niet op tegen de normale collectie. Wat wel weer een pluspunt is de grote dop, daar hou ik van! De namen zijn ook leuk, hier op volgorde; Good Old Buffy, Into The dark, True Love, The Dawn is Broken en Hunt Me If You Can. Voor maar 1,79 per stuk, zal ik deze waarschijnlijk allemaal meenemen

Als laatste iets erg leuks, een eau de toilette! Van wat ik heb gelezen is het een redelijk zware geur, dus goed geschikt voor de winter. Bij deze is het een beetje, eerst reuken dan geloven, maar ik vind het tof dat ze een product als deze bij de collectie hebben gedaan. Voor €6,99 kan je deze geur in huis halen.


Al met al vind ik het gewoon een super leuke LE van Essence, en ik hoop heel erg hard dat deze naar Nederland komt. De lakjes zijn zo'n beetje een insta-buy voor mij, zelfde geld voor de lipstain en het paletje. Welke producten kijken jullie naar uit van deze collectie?

1 opmerking:

  1. leuke post! ik ga zeker eens ruiken aan de geur! en ik ga je volgen!
    Liefs, Sophia

    BeantwoordenVerwijderen