donderdag 8 september 2011

Nagellak Stash deel 1


Ik kreeg ineens de geest om al m'n nagellakjes op de foto te zetten, en wilde ze graag delen :).
Let wel op, dit is nogal een image heavy artikel, veel foto's! Klik op lees verder om alles te zien.



 Dit is mijn Catrice verzameling. Deze lakjes vind ik echt super mooi! De verpakking is ook perfect, gewoon erg luxe en stijlvol.
Van links naar rechts zijn dit de namen;

390 Easy Peasy Lemon Squeezy! - Mooi lime achtig kleurtje. Soort van limoen met een gele ondertoon.
550 Marilyn & Me - Diepe rode kleur met veel glitters. Beetje kerstachtig.
580 Blues Brothers Vol. II - Erg diep blauwe kleur met glitter. Doet me denken aan een sterrenhemel, erg mooi!
490 Iron Mermaiden - Whoah. Deze kleur is zo gaaf! Ik zei het al eerder, maar het lijkt net op olie op een stuk metaal.
400 Blue Cara Ciao - Mooi hemelsblauw lakje.
380 Forget-Me-Not! - De naam doet een blauw kleurtje vermoeden, maar dit is eern mooie glitterige paars. Erg diepe kleur.
C03 Amazonian Gold - Soort van oud goud achtig kleurtje, zeker mooi.
C02 Welcome to the jungle - Heel apart kleurtje. Soort van goude glitter met een mosgroene ondertoon.
C04 Bird of Paradise - Mooi lichtpaars kleurtje.


Ja, erg mooie lakjes van Catrice!


Verder met m'n lakjes van Essence. Zeker de lakjes van Ballerina Backstage ben ik erg blij mee. De verpakking daarvan lijkt op Catrice, en daar ben ik dus fan van. Hier volgende namen en een korte beschrijving;

02 Wear Your Little Tutu - Super schattig licht roze kleurtje met een lichte parelmoer glans.
03 On Your Gracile Tiptoe - Mooi coral kleurtje. Ja, mooi gewoon! Lekker fris en zomers.
01 Dance The Swan Lake - Dit is wit-achtig kleurtje met nog meer parelmoer glans. Erg leuk!
05 Grand PliƩ in Black - Hier heb ik al een review over geschreven. Super apart lakje, zwart met oranje/koper glitters.


De volgende drie lakjes zijn van de Multi Dimension lakjes. Deze hebben een erg apart effect, erg shiny!

19 Rock 'nd Roll - Dit is gewoon zilver in een potje :).
42 Dress to Party - Mooie shiny paars.
62 Must Have - Een redelijk donkere grijs. Deze heeft een mooie shiny finish.

Quick Dry Top Coat - Nothing special ;).

Nail Art Twins Base 06 Bella & Glitter Topper Edward - Kom op, deze zijn alleen al voor de naam super tof! Bella is een mooi groen/blauw kleurtje en Edward, hoe kan het ook anders, prachtige glittertjes in diezelfde kleur. Het idee van zo'n setje vind ik ook erg leuk!

Als bonus heb ik nog een 'swatch' van de Nail Art Twins, op de nagel van  m'n vriendje, haha.


Staat hem beeldig, nietwaar?

Morgen zal ik de ander helft van mijn stash posten, anders word het zo'n lang artikel.

1 opmerking: