donderdag 15 september 2011

Mijn Sleek Palette collectie


Het merk waar mijn intresse voor make-up mee begon, Sleek. Via een vriendin kwam ik in aanraking met deze mooie palettes, en nadat ik er zelf een had besteld, was ik om. Ik ging steeds meer aan de slag met opmaken en mooie ooglooks verzinnen. Al snel besteld ik er meer en meer. Inmiddels zit ik op een stuk of 16, en ik heb ze niet eens allemaal! De eerste die ik bestelde was Curious, een Limited Edition. Het is ook een beetje een sport geworden om zo snel mogelijk de nieuwe palettes die uitkomen te bestellen, omdat ik ze bijna altijd wel mooi vind. Volgens mij mis ik 1 of 2 LE's. Kijk verder om te zien welke ik allemaal heb!
 Ik moet er wel even bij zetten dat de palletes niet meer zo netjes zijn, vooral door veelvuldig gebruik, haha.




Het eerste pallete is Storm. Deze heb ik niet super vaak gebruikt, hoewel hij wel echt mooie kleuren bevat. Vooral de onderste rij is echt perfect voor mij. De volgende is Bad Girl. De twee highlighters uit dit palette zijn echt mijn favoriet! Echt een smokey eye palette is dit. Laatste van deze foto is Oh So Special. Deze heb ik nog niet zolang. Er zitten redelijk wat matte kleurtjes in, waar ik niet zo'n fan van ben bij Sleek, maar de shimmery kleurtjes zijn erg prettig.


Als eerste zie je hier Graphite, mijn meest misbruikte palette. Dit is écht mijn favo, wat je ook kunt zien aan de 3 kleuren waarbij je de pan ziet. Hier ook weer dezelfde highlighter kleurtjes, en op de zwarte na zijn ze allemaal shimmery. Weer een perfect palette voor smokey eyes. Daarnaast zie je Acid. Zo'n gaaf palette is dit! De neon kleurtjes zijn redelijk goed gepigmenteerd voor matte oogschaduw en de 2 blauwe kleurtjes vind ik echt mooi. Als laatste zie je Curious, mijn alle eerste palette, waar alles dus mee is begonnen. Favoriete look hiermee was altijd de paarse samen met de aqua, de eerste van de onderste rij. Dat is ook wel te zien, haha. Ik gebruik hem de laatste tijd niet vaak meer, maar dat zou ik eigenlijk wel moeten doen.


Niet zo'n duidelijk foto, maar hier zie je Safari. Dit was ook een van de eerste palettes die ik bestelde, en zit vol met tja, echt jungle achtige kleurtjes! Niet echt mijn ding, maar heb er aardig wat mooie looks mee kunnen maken. De volgende heet Bohemian, en is een van de LE's. Deze heeft in plaats van de normale zwarte buitenkant, een witte case. Het lijkt alsof ik pan heb geraakt bij een kleur, maar deze is er bij het versturen uitgevallen, erg jammer. Had op internet gelezen dat meer mensen dit probleem hadden. Verder zijn het veel matte kleurtjes, maar ze geven prima pigment af. Curacoa is een mooi palette met echt zomerse, felle kleuren. Het doet me altijd aan een tropisch eiland denken. Erg mooi!


En dan Original, en palette met redelijk standaard kleuren. Deze was ook een van de eertste, en behoort tot mijn favorieten. Eigenlijk elk kleurtje uit dit palette is super. Een aanrader voor mensen die niet weten welk palette ze moeten nemen. Een heerlijk girly palette, Good Girl. De LE tegenhanger van Bad Girl. Deze heeft alleen maar roze achtige kleuren, warm én koud. Dus eigenlijk zit er voor iedereen wat bij. Hoewel roze redelijk lastig draagbaar is, vind ik het een uitdaging om hier een mooie look mee te maken. De laatste op deze foto is Chaos. Deze heb ik een beetje voor de heb gekocht, heb hem eigenlijk ook weinig gebruikt. De reden hiervoor is veel matte kleurtjes... Verder vind ik hem qua kleuren wel orgineel.


We zijn er bijna hoor! Sunset is ook zo'n palette dat ik kocht voor de heb, hoewel de blauwe kleur echt super is,en ik die vaker zou moeten gebruiken. Ook in de onderste rij zitten een paar prima kleuren.
De volgende, Sparkle, is echt een uniek palette. Deze is niet shimmery, maar echt glitterig! Bijna elke kleur, met uitzonderig van de goud en silver, is gevuld met redelijk grote glitters. Echt zo'n palette voor kerst vind ik dit, volgens mij is hij ook rond die tijd uitgebracht. Ja, ik hou er wel van, alleen moet je uitkijken met fallout. Hiernaast zie je Monaco, een redelijk nieuw palette. Oh my, ik hou van die lila. De rest van de kleurtjes zijn ook echt zomers, maar op een andere manier dan Curacoa. Ik gebruik dit palette redelijk vaak.


En dit zijn de laatste twee. Au Naturel heb ik laatst nog geswatched, klik hier om dat te zien. Ik merk dat ik hem redelijk vaak gebruik, vooral de onderste rij. De allerlaatste is het Primer Palette. Eigenlijk zijn dit niet echt oogschaduws, maar een basis voor onder een kleur. Ik vind het vooral een hándig palette, hoewel ik hem niet vaak gebruik. Voor mij is het makkelijker een gewone oogschaduwbasis te gebruiken, maar verder doet het prima zijn werk.

Dit waren al mijn palettes! Als ze weer nieuwe uitbrengen zal ik die waarschijnlijk wel kopen, tot nu toe zijn er maar 2 palettes die ik amper gebruik, dus dat vind ik een redelijke 'score'. Voor de prijs hoef je ze in elk geval niet te laten liggen, je kunt ze in Nederland bestellen voor zo'n 7 euro. Dat doe ik altijd bij Alice & Jo Havesentials.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten