woensdag 28 september 2011

Full Metal Alchemist Chibi Figures


Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe aanwinst zien, 3 van de Chibi Figures van Banpresto! Ik heb ze overkocht van iemand op een forum, en heb direct wat foto's gemaakt. Kijk verder om die te zien.
Ik ben zelf een enorme fan van Full Metal Alchemist, het is echt mijn favoriete serie. Zowel de manga als anime heb ik erg van genoten. Ook heb ik een aantal PVC's en trading figures. Oh en knuffels, boeken.. you name it! Dus deze moest ik ook hebben.
De figures zijn gemaakt door Banpresto, een merk waar ik ngo niet redelijk veel van heb, en ik ben blij verrast.


De doosjes waar ze in zaten. Zoals je ziet is er ook nog een versie van Roy Mustang. Helaas heb ik die (nog?) niet.


Als eerste Edward Elric, mijn favoriete character (samen met Envy, maar die zat er helaas niet bij. Oh wat zou ik graag een chibi van Envy hebben...). Zoals je op de bovenste foto al kon zien is Edward de kleinste van het stel, awww. Voor een Chibi is de figure mooi gedetaileerd. Alle figures kunnen ook zonder ondersteuning staan, maar ik vind het wel mooi, zo in rood.


Van de zijkant, is hij niet schattig?


In de close-up kun je goed het detail van de ogen zien, en het kleur verloop in het haar.



Alphonse Elric, het niet zo kleine broertje. Wederom erg mooie figure, en ik vind de kleur van het armor ook erg mooi gedaan. Wat je niet kunt zien is het zijn staartje, die zit aan de achterkant. Maar die is ook mooi gedetaileerd.

Zoals je ziet is aan alle details gedacht, het kleine logo op de arm ziet er mooi uit.

Er zitten wat stofjes op zie ik nu, maar verder ziet het er redelijk strak uit. Zeker als je bedenkt dat ze maar 10cm hoog zijn!


Als laatste Riza Hawkeye, in een stoere pose met getrokken pistool. Waarschijnlijk heeft Roy weer wat stoms uitgehaald... Het uniform vind ik erg mooi, evenals het gezicht.


Het wapen heeft iets minder detail, maar ach. Vooral de pose vind ik erg leuk zo van de zijkant!


Awww. En mooie details ook!

Al met al ben ik erg blij met mijn aankopen, alleen ik hoop nog wel Roy te bemachtigen. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde, dus ik kan ze straks met trots in m'n kast zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten