vrijdag 9 september 2011

Nagellak Stash deel 2


Kijk nu mee naar het tweede deel van mijn nagellak stash!


Hierboven zie je mijn lakjes van Barry M. Dit zijn erg fijne lakjes, alleen de dekking is niet zo heel goed. Maarja, 2/3 laagjes goes a long way.

287 Aqua Blue - Dit is een mooi shimmery blauw kleurtje. Hij is redelijk sheer, maar de kleur is echt prachig! Mijn favoriete van het stel.
304 Mint Green - Heel mooi licht minty kleurtje. Leuk voor de lente!
291 Cobalt Blue - Tja, wat kan ik zeggen? Een mooie, niet al te diepe cobalt blauwe lak.
--- Black - Geen idee welk nummer dit is, want het stickertje is er af. Hij heet wel echt Black trouwens ;). Niets bijzonders aan deze lak, gewoon zwart.


Dit zijn de naggelakjes die ik van de hema heb. Op de foto zie je de kleuren niet zo goed, maar het is rood, donkerblauw en roze met " diamond powder", haha.
Volgens mij hebben ze geen namen verder. Tja, ben niet zo heel gek van deze lakjes, hoewel ik de rode nog wel af en toe gebruik. De roze met glitters is redelijk sheer, maar wel mooi.


M'n Mia Secret Crackles! Deze zijn echt een leuke gimmick. Ik denk dat iedereen wel bekend is met crackle lak, maar voor wie het niet weet zal ik het kort uitleggen. Deze lak doe je boven op een andere lak, en er onstaat dan een soort van matte craquele effect.


Geeft wel een leuk effectje he? Ik heb deze in donkerblauw, zwart en roze van Mia Secret.


Dit zijn nog wat random lakjes die ik heb liggen.
De eerste is van Wild & More, die kreeg ik bij een pakket van de Veronica, haha. Het is een licht nude kleurtje. Meh, gebruik het niet vaak.
De volgende twee zijn van de Claire's, ik heb ze al best een tijdje. Deze gebruikte ik echt supervaak! Bij de paarse zaten ook nog wat metallic haartjes om er op te doen, wel leuk.
De volgende is Gosh Berry Me. Een mooi Berry kleurtje, volgens mij was hij Limited Edition.
Ernaast staat een lakje van Rimmel, deze kreeg ik wederom bij een pakket van Veronica. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet zo goed naar gekeken, haha.
Daarnaast staat nog een glitter topcoat van 2True. Vond het wel leuk staan toen ik hem boven een crackle creatie had gelakt.


Haha, als laatst nog wat vieze flesjes.. Hoe ik er aan kom?! De eerste twee zijn volgens mij topcoat, moet ze eigenlijk weggooien, maar misschien nog handig voor een ladder in een panty?
De rechter is een cuticle oil die ik ook van mijn moeder kreeg omdat ik zo aan m'n nagels zat te knagen altijd.

Inmiddels heb ik nog wel wat lakjes erbij gekregen (oh oh, al die pakketjes die ik de afgelopen tijd binnen krijg.. moet echt gaan minderen), maar die zie je vast wel verschijnen in een artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten