maandag 12 september 2011

Essence Mini Lipgloss Set


Deze schattige Lipgloss setjes verkopen ze bij de Kruidvat, in het uitgebreidde Nailart schap van Essence. Waarom ze daarbij staan, geen idee.. Maar ik vind ze echt super!
Er zijn twee versies, links zie je Devil's Love & Kisses, rechts Angel's Kisses in Heaven.
Ik vind het idee van 2 setjes met dit thema erg leuk! Daarom moest ik ze gewoon allebei hebben.



De doosjes gaan open met een magneet sluiting, en daarin zitten 3 lieve glossjes verstopt. Als je aan het reepje trekt komen de ze los, ze zitten redelijk strak vast in het doosje. Dit vind ik zelf echt superhandig! Door de magneet sluiting en het feit dat ze goed vastzitten zijn ze superhandig om mee te nemen in je tas, ze zullen er niet ineens los in liggen.
Naast de verschillen in kleurtjes, zijn ook de geur en smaak anders! De Angel versie ruikt heerlijk naar caramel, en de Devil versie lekker zoetig naar snoepjes. Ze smaken hier ook beide naar.


Dit zijn de swatches van de Angel glossjes. De eerste is gewoon clear. Deze zou ik over een lipstain gebruiken, voor een mooie shine. De tweede is een soort caramel kleur. De laatste is ook een soort van clear, maar iets witter en met glitters. Ook erg mooi! Zelf vind ik de middelste het mooist.


Hier zie je de kleurtjes uit het Devil doosje. De eerste is een zachtroze met glitters. Erg lief kleurtje! De tweede kleur is redelijk identiek aan de glitterige gloss van het vorige doosje, volgens mij echt bíjna hetzelfde. De laatste is lekker zuurstok roze.

Het zijn wel redelijk kleine flesjes, er zit 0,06 fl. oz. in. Je hebt er gelukkig maar weinig van nodig, en de prijs per setje lag rond de 2/3 euro. Budget proof dus! Ben er in elk geval erg blij mee.


Dit is de caramel kleur uit het Devil setje, boven op een klein laagje Catrice lipstain in Holly Wood. Ik vind hem super! Nu alleen nog van m'n lippen afblijven, aangezien ze heerlijk naar caramel smaken en ruiken, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten