zondag 4 september 2011

Montagne Jeunesse


Ik denk dat iedereen wel bekend is met deze maskertjes. Vroeger lagen ze altijd bij de Tuinen, en als kind vond ik de plaatjes met gekke stukjes fruit en een dikke laag smurrie op het gezicht altijd erg boeiend.

Eindelijk heb ik ze nu zelf in huis, dus lees verder voor mijn 'review' :).






Dit is een foto dat ik het masker net op heb, héél shiny, haha. Het masker was lichtelijk rood, maar ik had sowiezo al last van roodheid in m'n gezicht na het reinigen.

Het rook heel lekker met het opdoen, alleen smeerde wel wat lastig uit. Ik had het gevoel dat het al gelijk aan het opdrogen was toen ik het opdeed. Je hebt trouwens maar een klein beetje nodig, ik denk dat ik zo'n 1/3e van het zakje heb gebruikt, echt een dun laagje.


Juist. Bah. Dit ziet er erg smerig uit eigenlijk. Het is een peel off masker, dus als het opdroogd kan je het er als een soort vliesje aftrekken. Het er af halen voelde eigenlijk best lekker!



Dit is mijn huid na het er af halen. Heb nog wel met een nat washandje de laatstje restjes er afgehaald. Vooral bij de haargrens blijft het een beetje zitten. Het is niet mijn charmantste foto, maar ik vind dat de roodheid goed is weggetrokken! Mijn huid voelt nu ook echt heerlijk zacht.

Zeker een aanrader dit masker van Montagne Jeunesse, en zeker erg budget proof (1,75 euro per stuk, en nu dus in de aanbieding bij de Kruidvat.)

Naast het Peel Off Passion masker wat ik hier gebruik, heb ik ook nog wat andere gehaald. In totaal heb ik zo'n 5/6 verschillende gezien bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten