zaterdag 10 september 2011

Essence Ballerina Backstage Swatches


Vandaag een artikel over de lipglosses van de Limited Edition van Essence, Ballerina Backstage.
Zoals je al op de foto's ziet, de verpakking is prachtig. Helemaal in het ballerina thema, met kanten randjes en ballet schoenen. De kleurtjes zijn ook lekker girly, zacht roze, paars en koraal. Dit zijn alle drie de glosses uit de collectie. Lees verder voor swatches!



Het eerste wat opvalt aan deze lipgloss is het kwastje. Op de verpakking zit ook een sticker waar op staat dat ze een nieuwe "brush applicator" hebben. Dit is een redelijk stevig kwastje, dat prima aanbrengt. Ik hou zelf meer van de sponsjes, maar deze werken gewoon goed. Ik moet altijd wel een beetje van de gloss afvegen aan het randje, omdat er al snel te veel op zit.


De eerste kleur is 01 Wear Your Little Tutu. Een mooi zacht roze kleurtje wat licht glitterig is. Op alle glosses zie je trouwens niet heel sterk de glitters zitten, en je voelt ze ook niet. Super dus.

Het tweede kleurtje is 03 Do a Floating Pirouette. In het flesje ziet hij er redelijk paars uit, maar op je lippen is het meer een soort fuschia. Mooi en draagbaar dus.

De laatste is een koraal/peachy kleurtje, 02 On Your Gracile Tiptoe. Deze ziet er heerlijk zomers uit, echt een must-have.


Dit is Wear Your Little Tutu. Ik heb alle glossjes redelijk licht aangebracht, dit vind ik zelf het mooiste. Deze maakt mijn lippen wat lichter, ik vind het wel een mooi frosty achtig effect!


Zie hier Do a Floating Pirouette! Zoals je ziet is hij erg draagbaar, zeker niet super paars op de lippen. Voor een meer paars effect kan je het wel een beetje opbouwen.


Als laatste On Your Gracile Tiptoe. Deze vind ik het mooist staat bij m'n huid en lippen. Hij is wat warmer dan wat ik normaal draag, maar toch heel leuk!

Ik vind de lipglossjes van Essence erg geslaagd! Ze voelen lekker op je lippen en zijn niet erg plakkerig. Je hebt dus niet veel last van haren die aan je lippen blijven plakken. Ze blijven gemiddeld goed zitten en de kleuren zijn goed draagbaar.

Ze zijn voor 1,79 euro te koop bij de Kruidvat in het Essence schap. Ze zijn wel Limited Edition, dus sla snel je slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten