donderdag 8 september 2011

Swatches Catrice

Vandaag heb ik niet echt een onderwerp, er zijn gewoon een aantal dingen die ik wil laten zien!
De sticks hier boven zijn de Clear Gloss Sticks van de Catrice Papagena LE set. Ik had gelezen dat ze niet zoveel kleur afgaven, maar ik wilde ze toch graag proberen... eigenwijs!
Wat gek is aan deze sticks is dat ze echt 'clear'  zijn, soort van doorzichtig. De voorste, C01 Tigerlily is oranje, en de achterste C02 Bird of Paradise is rood. De kleur die ze afgeven is echt super lastig te zien, zeker op wat meer gepigmenteerde lippen. Wel glijden ze prima op je lippen en het voelt een beetje als een balsem. De geur is ook lekker, een soort snoepjes geur. Moet je wel van houden denk ik... Klik verder om swatches te zien!





Hier links zie je Bird of Paradise [en daarnaast de Eye liner pen van Catrice in White Eyes, haha. Die had ik in de winkel geswatched, en meegenomen :)]. Zoals je ziet is het vrij slecht te zien, maar ik vind ze voor het geld wel leuk. Heb voor de sticks trouwens 1 euro p/stuk betaald, aangezien deze collectie op z'n eind loopt.

Wat ik toevallig tegenkwam bij Catrice is een eyeshadow mono van een redelijk oude collectie, namelijk C04 Grasshopper van de Floralista LE set.


Ik vond het wel een lief kleurtje, ben de laatste tijd wel wat meer into groene oogmake-up. Had hem niet geswatched in de winkel, hij kostte toch maar 1 euro, haha. De verpakking vind ik erg mooi, een bloemetjes printje. En de doorzichtige verpakking heeft een redelijk luxe uitstraling.


Hier zie je het kleurtje geswatched op mijn hand. Genomen zonder flitser maar net voor het raam. In het echt is ie dus iets donkerder. Hij lijkt hier weinig pigment te hebben, maar dat valt wel mee. Het is geen super gepigmenteerde kleur, maar het lijkt me bijvoorbeeld erg leuk om hiermee te spelen in de ooghoek bij een groene ooglook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten