woensdag 5 oktober 2011

Lush Lemony Flutter



Overal op blogs las ik dat Lemony Flutter hét product was tegen droge nagelriemen. Zelf heb ik hier behoorlijk veel last van, en ik bijt ze ook nog eens... Dus toen ik in de stad was liep ik de Lush binnen (en echt een aanrader om eens binnen te lopen, het ruikt heerlijk en je kunt alle producten zelf proberen!) en probeerde Lemony Flutter. Het voelde lekker op m'n nagels en het rook ook nog een lekker, afreken dus maar. Klik verder voor meer foto's!
Ik gebruik het nu een aantal dagen, meestal zo'n 2 keer per dag. Ik heb het ook een paar keer op droge plekjes op m'n voet gebruikt. Dit is sowiezo wel aan te raden, aangezien je die pot echt niet binnen een jaar op krijgt met alleen je nagelriemen insmeren.


De textuur is lekker romig, en ook wel een beetje vettig/olie achtig. Zoals je ziet is er echt maar weinig uit, het meeste kon ik gebruiken met de restjes die op de deksel zaten. Ik ben dan ook wel redelijk zuinig... Hij ruikt lekker fris naar citroen, maar niet misselijkmakend of heel aanwezig. Je handen blijven wel uren lang er naar ruiken, omdat hij 'waterproof''is. Als je dus even je handen afspoeld hoef je niet direct weer aan te brengen.


Dit is zo'n beetje hoeveel ik aanbreng, een klein beetje op m'n nagelriemen. Meer dan dat is ook niet aan te raden, want voordat het ingetrokken is kan het redelijk vettig zijn, wat mijn camera ook kan beamen, haha.


Mijn nagels na het insmeren. Zoals je ziet heb ik redelijk slechte nagelriemen, maar het was nog erger, met harde stukjes en wondjes. Hier heb ik inmiddels al een stuk minder last van. Dat komt denk ik ook omdat het product nog zolang blijft zitten, als ik wil bijten, proef ik de citroen en stop ik gelijk. 


Dit is trouwens de lak die ik draag, Amazonian Gold van Catrice, uit de Papagena collectie.
Het flesje ziet er wat raar uit, maar dit heb ik bij alle lakjes uit deze collectie. Het rubber gaat een beetje kapot en er komt een soortje vliesje los te zitten... erg vreemd. Het lakje vind ik wel erg mooi, een soort bleek goud achtig.

Verder ben ik dus erg tevreden met mijn Lush aankoop! Met de pot kun je een jaar doen, maar ik vrees dat ik tegen het einde flink moet gaan smeren, want er zit super veel in! Ik merk echt dat het nu al wat doet voor mijn nagels, en zal hem zeker dagelijks blijven gebruiken. Ook voor andere droge plekjes is hij erg handig. Lush Lemony Flutter is te koop bij Lush winkels, en ook te bestellen in hun webshop voor zo'n 9,95 euro.

Welke producten van Lush gebruiken jullie? Let me know!

5 opmerkingen:

  1. Lush is zo fijn. Ik zweer echt bij de Dream Cream.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook wel last van 'droge' nagelriemen en het lijkt me juist lekker als het naar citroen ruikt! Ik ga zeker eens een keertje de Lush binnenlopen, want ik ben nog nooit in zo een winkel geweest. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis echt een aanrader om eens binnen te lopen. Het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam! En je mag dus alles zelf uittesten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aahh, echt? Dat is echt fijn dat je alles ook mag proberen, doe ik zeker eens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. that cream looks so nice! but that gold nailpolish is really pretty as well!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen