zaterdag 15 oktober 2011

China Glaze Halloween collectie 2011: Haunting swatches


Al een tijdje is de Halloween collectie van China Glaze uit, en vandaag laat ik een aantal lakjes zien.
Dit is gelijk ook mijn eerste ervaring met de lakjes van China Glaze, en ik ben aangenaam verrast! Deze collectie zit vol met spannende kleuren en aparte finishes, dus kijk snel verder voor foto's en swatches.



Ik bestelde een setje waar 3 van de lakjes in zaten, en een topcoat van China Glaze.
De eerste is de eerste release, de andere lakjes zijn ook in andere collecties verkrijgbaar (geweest).
Als eerste de lak It's Alive!. Een prachtige 'slijm groene' lak vol met glitters. De kleur is bijna om in te verdwijnen, erg mooi. De volgende is Ghoulish Glow, een heel speciale topcoat, want hij is glow in de dark! Heel erg gaaf, ik ben dan ook erg benieuwd hoe hij uitpakt op mijn nagels.


De volgende lak is een crackle lak in Black Mesh. Deze schijnt erg mooi te zijn over It's Alive. Als laatste nog een topcoat. Deze lijkt me erg handig voor over de crackle lak, want die hebben meestal een matte finish.

Hier zie je It's Alive en Ghoulish Glow. Van de eerste heb ik twee laagjes gebruikt, en meer heb je ook niet nodig. De tweede is Ghoulish Glow, en heeft een aparte finish door het glow in the dark effect.

Hier zie je Frostbite, ook een lakje die ik bij dezelfde bestelling had gedaan. Deze hoort niet bij de Halloween collectie, maar is wel erg mooi!


Hier zie je Black Mesh over een laagje It's alive. Ik vind dat hij heel erg mooi 'crackt'. Voor het mooie zou je nog een extra laagje It's Alive moeten doen, maar ik vind hem zo ook erg mooi en apart.


Ik kon het niet laten, en heb mijn nagels gelijk gelakt met It's Alive. Wat een prachtige kleur! Dit zijn wederom 2 laagjes en hij is echt perfect zo. Je kan echt verdrinken in een kleur zoals deze, zo apart! Ik ben wel benieuwd hoe hij is met een matte topcoat, en dat zal ik waarschijnlijk proberen als ik deze er af ga halen.


Als extra nog een foto van Frostbite, haha.

Ik ben erg blij met deze mooie China Glaze lakjes, en zal er zeker meer van aanschaffen als ze weer zo'n prachtige collectie uitbrengen. Ze zijn erg uniek en lakken stuk voor stuk erg makkelijk. Wel heb je bij hun glitterlakjes echt een topcoat nodig, omdat ze anders nogal chunky kunnen zijn.

Wat vind jij van deze collectie, en ga je er wat van aanschaffen? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten