maandag 31 oktober 2011

Mijn eerste filmpje! Dagelijkse makeup look


Vandaag heb ik mijn allereerste filmpje gemaakt! Ik wilde het al een tijdje doen, maar ik moest eerst even mijn camera testen. Dat heb ik bij deze gedaan, en ik vond het wel leuk om het resultaat te delen. Ik heb gekozen om een snel filmpje te maken, om te laten zien hoe ik dagelijks mijn make-up doe. Het is zeker niet perfect, maar gewoon even snel.


Hier ook nog onder de break voor een lijst van producten die ik heb gebruikt.




Catrice Infinite Matt foundation in 020 Honey Beige
2True Matte Pressed Powder in Shade No. 1
Sleek Blush in Scandalous en Rose Gold
Sleek Eyeschaduw Palette Me, Myself en Eye kleuren; Lilac Allen en Blue Monday
Catrice Eyeshadow Mono in I Trust Stardust
Catrice Allround Mascara
Barry M lipstick in 146
Catrice Smokey Eyes Pencil in 010 The Black Pearl
Essence Ballerina Backstage Lipgloss in 02 On Your Gracile Tiptoe

Bedankt voor het kijken! Als het bevalt zal ik vaker filmpjes maken.

1 opmerking:

  1. Mooie look & leuk filmpje! Alleen volgendekeer zou ik het in lichtere ruimte filmen haha :p

    BeantwoordenVerwijderen