zondag 23 oktober 2011

MeMeMe Shimmer Stack Gold swatches & Review


Ik liet eerder al de Little Angel Collectie zien van MeMeMe, maar er zaten nog meer goodies van dit leuke merk bij mijn pakketje. Vandaag laat ik je de Shimmer Stack zien, een multifuntioneel beauty product. Dit is te gebruiken als highlighter, of als oogschaduw, kijk snel verder!




De Shimmer Stack in Gold van MeMeMe zit in een kartonnen sleef, maar daar binnen in een plastic matte zwart doosje, dat je open maakt met een druk op het knopje aan de voorkant. Erg handig, en gaat ook makkelijk open.

Het logo met patroon vind ik erg mooi, heel vrouwelijk.


Binnen in vind je vijf mooie nude kleurtjes. Zoals je ziet zijn ze makkelijk als oogschaduw te gebruiken, de kleurtjes zijn groot genoeg voor een kwastje.

Voor de swatches heb ik ze per stuk geswatched, en met een brush over de hele Shimmer Stack.


Hier zie je de veeg over het hele pallet, een mooie subtiele highlighter, die erg mooi zal staat onder de ogen.  Ik denk dat ik hem zo het mooist vind, en zo ook het vaakst zal gebruiken.

De kleurtjes los vond ik nogal tegen vallen, er zit weinig verschil in als je ze los van elkaar ziet.


Het is natuurlijk een soort highlighter pallet, dus ze zijn redelijk licht. De eerste kleur is nog het duidelijkst, en die is denk ik dan ook mooi voor onder de wenkbrauw of in de ooghoek. De rest is niet heel opvallend, dat vind ik wel jammer.

Zoals ik al zei zal ik dit pallet meer gebruiken voor de highlighter, die ik erg mooi vind, dan voor de kleurtjes los. De kleuren zijn wel heel makkelijk te gebruiken, ze brengen makkelijk aan en zijn totaal niet korrelig.

MeMeMe is te verkrijgen op Alice & Jo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten