donderdag 20 oktober 2011

MeMeMe Little Angels Collection Swatches & Review


Bij mijn grote Alice&Jo bestelling zaten wat producten van MeMeMe, en voor mij nog niet bekend merk toen. Ik ging wat rondzoeken en kwam redelijk wat tegen. Mooie swatches met veel pigment, en een mooie verpakking. Ik besloot wat spulletjes in huis te halen! Vandaag laat ik een setje zien, de Little Angels Collectie. Deze bestaat uit twee Cheek & Lip Tints en twee highlighters. Kijk snel verder voor meer foto's!


Zoals je ziet zitten ze in een mooie cadeau verpakking van karton, met achter op informatie over het product en de ingredienten. Ook de flesjes zelf vind ik erg mooi, het chique mat zwarte dopje en mooie print op op het flesje zelf, leuk! De namen vind ik ook leuk, Pussy Cat en Poppy Tint, erg schattige namen.


Hier zie je de producten goed. De eerste is een Cheek & Lip Tint in Pussy Cat. De volgende twee flesjes zijn vloeibare highlighters in Sunbeam en Moonbeam. Als laatste heb je nog een Cheek & Lip Tint in Poppy Tint.


Ik was vooral erg benieuwd naar de highlighters, aangezien ik dit product een beetje herondekt heb. Ook de Pussy Cat stain leek me erg mooi. Kijk snel verder naar de swatches!



Dit zijn de twee C&L Tints, de eerste twee zijn Poppy Tint, eerst direct opgesmeerd en daarna een beetje uitgeveegd. De laatste twee veegjes zijn Pussy Cat.

Zoals je ziet zit er veel pigment in! Alle veegjes zijn met een keer over m'n arm gedaan, en je ziet veel kleur.

Je moet wel snel zijn met uitvegen, want zoals je ziet bij de Pussy Cat Tint krijg je al snel een stain. Beide kleuren zijn roze, waar Pussy Cat een stuk donkerder is. Naast een soort blush is het dus ook voor op je lippen gemaakt, en ik ben erg benieuwd hoe dat daarop uitpakt! Erg leuke producten dit.


Hier zie je de highlighters in Sunbeam en Moonbeam. Het was erg lastig deze mooi vast te leggen! Net als bij de tints zit er weer heel veel pigment in, je hebt echt weinig nodig om je gezicht mooi op te lichten. Anders als bij poederhighlighters is het makkelijk om deze goed op zijn plek aan te brengen, en het blijft ook een stuk langer zitten.


Hier zie je een beetje Moonbeam aangebracht onder mijn oog. Sorry voor de scheve make-up, was na een drukke dag genomen, deze foto. Ik vind het leuk om te zien hoe het product mijn gezicht oplicht, erg mooi!

In de loop van de week kun je meer reviews verwachten van het merk MeMeMe, blijf op de hoogte door lid te worden van mijn blog!
\
MeMeMe is te koop op Alice & Jo [die trouwens van URL veranderd zijn, en hun shop een super update hebben gegeven!]

Hebben jullie ervaring met dit merk? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten