maandag 3 oktober 2011

Sephora eyeshadow & Blush swatches


Gister was er geen post, sorry daarvoor! Er stond een post over mijn Catrice mono's geplanned, maar toen ik naar de stad ging had ik er nog een paar gekocht, haha. Dus waarschijnlijk komt die vanavond of morgen met updated foto's en swatches.

Toen ik naar de stad was gister, ging ik nog even langs de V&D. Het was de laatste dag van het prijzencircus, wat inhield dat alle Sephora eigen merk cosmetica 3 voor 10 euro was. Het was er super druk, en veel dingen waren al weg... maar toch heb ik deze mooie items kunnen scoren. Klik verder voor meer foto's en swatches!



Deze drie dingen heb ik gehaald, oogschaduw in Stephane N* 38, blush in Rose Diaphane Pink Flush N* 07 en nog een oogschaduw in Fairy Princess N*30.
Dit is mijn eerste ervaring met Sephora cosmetica, dus ik was erg benieuwd.


Als eerste de oogschaduws. Dit is Stephane N*38, een erg mooie, opvallende azuur blauwe kleur, vol met zilveren glitters. Dit is echt een kleur voor mij, prachtig. Hij heeft wel iets unieks vind ik.


De tweede oogschaduw is Fairy Princess N*30, een aparte paarse tint, die bijna naar grijs neigt. Ik zou hem bijna 'oud paars' kunnen noemen, haha. Ook deze heeft veel zilveren glitter. Ik heb redelijk veel paarse oogschaduws in mijn stash, maar de meeste zijn een stuk feller dan deze. Hier ben ik dus erg blij mee, zo'n mooie kleur in mijn stash!


Als laatste de blush in Rose Diaphane Pink Flush N* 07. Een super mooie peachy roze kleur, met een heel subtiele shimmer erin. Echt zo'n lieflijk kleurtje voor een nude look. Ook een blush als deze miste ik in mijn stash.


Ik heb de kleuren geswatched over mijn Essence oogschaduw basis, en zoals je ziet hebben ze niet super veel pigment. De schaduw zit wel redelijk hard gepressed, dus het is niet brokkelig en heeft weinig fallout. De glitters blijven mooi aanwezig, dat vind ik zeker een pluspunt. Vooral bij wat goedkopere glitter oogschaduw valt de glitter al onder je ogen voor je het goed en wel hebt aangebracht.


De blush is, zoals je ziet, redelijk sheer, maar is wel goed op te bouwen. Deze staat denk ik erg mooi bij iets als smokey eyes.

Als ik deze producten buiten de sale had gekocht was het in totaal zo'n 36 euro. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat er niet voor over zou hebben, maar met deze aanbieding vind ik dat ik er een mooie prijs voor heb betaald. Je merkt wel dat de kwaliteit goed is, maar de pigmentatie zou wat hoger moeten. Al met al ben ik zeker blij met deze aankoopjes!

Hebben jullie nog wat gescoord tijdens het Prijzencircus bij de V&D? Let me know!

2 opmerkingen: