maandag 10 oktober 2011

Essence Colour & Go Mellow Yellow NOTD & Kruidvat aankoopjes


Vandaag heb ik weer wat leuke nieuwe dingetjes gehaald bij de Kruidvat. Ik had al veel gelezen over de nieuwe Colour & Go lakjes, dus ik besloot er wat mee te nemen. Thuis heb ik gelijk mijn oude lak er af gehaald en een van de nieuwe opgedaan; 51 Mellow Yellow! Kijk verder voor mijn NOTD, oftwel Nail Of The Day.



Het gele lakje had ik op aanrader van mijn vriend meegenomen, dus ik ben gelijk gaan lakken thuis! Het andere kleurtje is een bruin met paarse shimmer; 73 Princess Prunella. Hier ben ik ook erg benieuwd naar! De nagellak lakte prima, alleen het kleine kwastje is wel even wennen.


Hier zie je hem op mijn nagels, met twee laagjes. Voor het mooie zou ik eigenlijk nog een extra laagje op kunnen doen, nu is hij ietse sheer. Maar eigenlijk vind ik dat ook wel mooi! Ik vind het een mooi lakje, weer eens iets rustigers dan ik normaal draag. Beide lakjes kosten 1,29 euro en zijn te koop bij Kruidvat en Trekplijster.

Ik heb ook nog wat andere dingetjes gekocht, namelijk twee Catrice lakjes. Ik ben hier helemaal gek van, en heb twee kleurtjes uitgekozen die me erg mooi lijken.


Dit zijn 590 Jade Is Not My Name en 440 I Wear My Sunglasses At Night. Beide erg leuke kleurtjes! De zwarte lak heeft glittertjes in alle kleuren, erg leuk.


De glitters zijn helaas bijna niet op de foto te zetten, maar geloof me; in het echt zijn ze prachtig, haha.


Verder zag mijn vriend nog iets super leuks liggen, de nepwimpers van de Enter Wonderland serie. Deze serie heb ik niet 'meegemaak' en ik vond het dan ook erg leuk dat ze ergens in het schap verstopt lagen. Ze waren ook nog eens maar 1 euro! Echt super leuk voor een feestje.


Kijk dan hoe leuk! Een soort veertjes met kleine vlindertjes, erg schattig.


Als laatste nam ik de Infinite Matt foundation mee. Mijn oude foundation is bijna op, en ik had hierover veel goed gehoord! Zodra ik deze een tijdje heb gebruik zal hier een review van komen.

Dit waren mijn aankoopjes van vandaag, ik ben er erg blij mee. Heeft iemand anders al de Colour & Go lakjes van Essence geprobeerd? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten