zondag 9 oktober 2011

Rommelmarkt make-up; Lidanxiu & Love Your Nails swatches


Is make-up van de rommelmarkt echt rommel? Mijn vader en stiefmoeder waren vandaag naar de rommelmarkt geweest, en hadden deze spulletjes voor mij meegenomen. Omdat ze weten dat ik van make-up hou (mijn pa leest ook m'n blog!) hadden ze deze gehaald. Volgens mij had hij voor alles bij elkaar 2 euro betaald, haha. Super cheap dus. Klik verder voor meer foto's en om te zien of het wat is!


Als eerste de nagellak. Ik heb geprobeerd wat van dit merk te vinden, maar kwam niets tegen.. Als iemand er wat meer van weet, zou ik het graag horen! Dit zijn 3 verschillende soorten; 2 'gewone', één met glitters en de laatste is met een soort 'chrome' effect. Ik vind het erg leuke kleurtjes, vooral de oranje is een kleur die ik nog niet in mijn collectie had.


Helaas geen swatch foto's van deze, misschien maak ik er nog wel een NOTD van. Wel had ik de glitter lak even geprobeerd, en die staat erg leuk als een soort glitter topper. De oranje had ik heel even snel bij m'n vriend opgedaan (die vind ook alles goed, haha) en hij dekte al bijna bij een laagje! best goed dus, voor zo'n super goedkoop merk.


Verder hadden ze nog twee palettjes meegenomen, van het merk Lidanxiu. Hiervan had ik wel wat kunnen vinden online, ze schijnen bij bazaars te worden verkocht, en verder kwam ik veel verkooppunten uit Afrika tegen? Wel apart dus.
De verpakking ziet er super cheap uit, met zo'n doorzichtig plaatje ervoor. Maar het gaat natuurlijk om de kleurtjes!


Zoals je ziet zit er niet echt logica in, de kleurtjes zijn nogal random geplaatst. Wel vind ik hier de paarse tinten erg mooi! De koper zie ik mezelf ook nog wel gebruiken.


Zoals je ziet lijken de paletjes wel op elkaar qua kleuren, met net wat verschil erin. Hier zie ik ook wel wat mooie kleuren, zoals de blauwe links en de donkerblauw/grijs bovenin. Maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit, zijn ze hun geld waard? Ik heb van een paar kleurtjes swatches gemaakt. Als je van alle kleuren swatches wil, laat me dat dan vooral eventjes weten!


Wauw, dit had ik dus níet verwacht! Van de kleuren komt echt redelijk veel pigment af. Oke, ze zijn wat korrelig, maar ze brengen verder prima aan, dit is allemaal één veeg per kleur. I'm impressed! Wel ben ik benieuwd of alle kleuren er zo goed uit zien, maar ik denk wel dat ik ze ga gebruiken voor looks. Erg leuk, zeker voor die prijs!

Hier nog wat eye candy van de kleurtjes.


Volgens mij zit er wel een soort van glans laagje over gesprayed, de glans is iets minder als je de kleur opbrengt. Ach, ze zijn shimmery genoeg verder. Ja, ik ben zeker blij met deze kleurtjes!

Hebben jullie weleens een super budget buy ondekt?

1 opmerking:

  1. Die nagellakjes lijken met echt zo mooi vooral die blauwe met glitters lijken me cool! Misschien keertje swatchen? Trouwens, wat grappig dat je beauty en gamen als hobby hebt leesde dat stukje over jezelf hahahah :D

    BeantwoordenVerwijderen