zaterdag 29 oktober 2011

Halloween Look + Outfit!


Ondanks dat ik vandaag besloot lekker met vriendlief thuis te blijven en enge films te kijken, vond ik het toch leuk om een leuke Halloween look te maken! Dit is eigenlijk wat ik het liefste doe met make-up, hevige enge looks maken.
Ik had niet echt een richtlijn, dus het werd een beetje vampier achtig. Erg donker aangezette ogen, bloederige lip en wallen.

Lekker creepy dus! Kijk verder voor meer foto's.


Qua outfit heb ik eigenlijk gewoon wat uit mijn kast getrokken, wat wel een beetje voor goth door kon gaan. Lekker veel zwart en rood dus :). De hakken zijn van de Primark, de legging heb ik online besteld, het jurkje is van H&M en het giletje is volgens mij van de kringloop, haha.


 M'n ogen heb ik eerst lekker zwart aangezet, en vervolgens dit overal naar boven toe geblend. Met lila heb ik in de ooghoek en onder de ogen een soort wallen gemaakt. Daarna nog met donkergroen in de ooghoek en onder het oog. Verder nog een zwart lijntje boven en onder het oog wat ik ook gesmudged heb.

Zoals je op de bovenste foto kunt zien, heb ik mijn lippen redelijk wit gelaten, maar in een hoek met rode lippenstift, en zwarte lipgloss een soort bloed effect gemaakt.

Ik vind de look zelf eigenlijk wel geslaagd! Jammer dat het niet vaker Halloween is, want ik vind het zo leuk om zulke looks te maken.

Hebben jullie nog iets speciaal gedaan voor Halloween? Of gewoon lekker thuis flims kijken?
Let me know!




1 opmerking:

  1. Wij gaan nu naar de Pitcher en dan Stalker Halloweenparty! En gisteren was er supervette Halloweenparty in Flinty's echt nice!

    BeantwoordenVerwijderen