zondag 16 oktober 2011

Love My Nails Swatches


Vandaag laat ik swatches zien van de Love My Nails lak waar ik eerder al kort wat over had geschreven. Ik was zelf ook wel benieuwd hoe ze er uit zagen, dus kijk mee voor meer foto's en swatches!



Ik heb er vier lakjes van. De eerste is een chrome lakje, Calypso. Die zit een beetje tussen blauw en zilver in, erg apart. De volgende is een redelijk donkere oranje genaamd Hot Tamale. Deze is zeker wel leuk. Ik hou normaal niet erg van oranje, maar deze is wat donkerder wat ik wel mooi vind. Het roze lakje is Rose Garden. Een lieflijk kleurtje met een lichte shimmer. Als laatste een glitterlakje in blauw, In The Mood.



En dan hier de swatches. Zoals je kunt zien zijn ze redelijk sheer, waarin de chrome lak nog het meeste pigment heeft. Allemaal hebben ze twee laagjes, maar voor een mooier effect zou je er misschien wel 4 nodig hebben.. Het glitter lakje leek me erg leuk, maar het is redelijk lastig om de glitter goed te 'verdelen'. Hij is ook super sheer, dus misschien leuker als laagje over een andere lak heen. De roze en oranje lak zitten er een beetje tussen in, maar doordat de kleurtjes zo leuk zijn zijn ze zeker de moeite waard. De topper is toch wel de chrome lak. Goede pigmentatie en een bijzondere kleur!

Als je deze wilt aanschaffen denk ik dat je de meeste kans hebt op de zwarte markt of een ander soort bazaar! Hebben jullie wel eens lakjes van de rommelmarkt gekocht? Let me know!

1 opmerking:

  1. Ik vind die blauwe met glitters erg leuk, volgens mij had ik dat al eens gezegd haha =) Ik heb je trouwens getagd. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen