donderdag 27 oktober 2011

Catrice Eyeliners swatches & review


Vandaag laat ik twee Eyeliners zien van Catrice. Ik kocht ze beide tijdens de kortingsweek van de Kruidvat, want ik was wel toe aan een nieuwe eyeliner. Ik kocht er twee, een Smokey Eyes Pencil in zwart en een normale Eyepencil in donkergroen. Bij de Smokey Eye pencil zit nog een kwastje, zodat je de lijnen kunt vervagen. Ik was erg benieuwd, kijk snel verder!



Zoals gewoonlijk vind ik de verpakking van Catrice erg mooi, het zit er gewoon chique uit, geen goedkope uitstraling. Het kwastje ziet er ook prima uit. Bij de gewone Eyeliner zie je aan de dop welke kleur je hebt, erg handig.



Als eerste de gewone, donkergroene eyeliner. Ik schrok van hoeveel product er af kwam! Je hoeft echt maar heel zachtjes te drukken, het is natuurlijk ook geen potlood.. Misschien ben ik al zo gewend aan gel liners, en moet ik het opnieuw leren, haha. Verder vind ik het een super eyeliner! Hij zet helaas geen dunne streepjes, maar eigenlijk hou ik ook wel van de wat dikkere lijn.
Qua pigment zit je ook helemaal goed, na een streep is de kleur erg duidelijk zichtbaar.


Hier rechts zie je twee keer de Smokey Eyes Eyeliner, de eerste streep is zonder smudge, en de tweede met het kwastje uitgeveegd. Ik vind het wel een goede eyeliner, hij is goed zwart en brengt net als de andere liner goed aan. Helaas zie je dat super zwarte niet meer zo als je de kleur uitsmudged, en moet je een paar extra lijntjes zetten. Dat vind ik wel jammer, dan gebruik ik toch liever gewoon oogschaduw om smokey eyes te maken.

Als ik er een zou moeten aanraden is dat toch zeker de gewone eyeliner, die een mooie kleur afgeeft en makkelijk aanbrengt. Misschien is de Smokey Eyes liner handig als je net begint met dat soort looks maken, maar verder voegt het niet echt iets toe naar mijn mening.

Zeker de donkergroen is echt een aanrader, hij heeft een licht metallic glansje, en staat gewoon erg mooi bij een neutrale look!

Heb jij ook spulletjes gekocht tijdens de kortingsweek bij de Kruidvat? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten