zondag 30 oktober 2011

Catrice Ultimate Colour Lipstick Swatch & Review


Ik was eigenlijk nooit zo van de lipsticks, de laatste die ik had kocht ik volgens mij een paar jaar terug.
Als ik al iets op mijn lippen deed was het gewoon lippenbalsem of lipgloss. De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer lipsticks koop, en ze ook meer gebruik. Een merk dat ik sowiezo al goed vind, heeft ook een mooie lipstick lijn. Catrice heeft twéé soorten lipsticks, Ultimate Colour en Ultimate Shine. Vandaag laat ik eerste van de eerste lijn zien, in de kleur 090 Like My High Heels.




 Like My High Heels is een mooie, rode kleur. Niet licht rood, niet donkerrood. Gewoon... rood. Ik had nog geen rode lipstick in mijn collectie, dus hier zocht ik dan ook naar. De verpakking vind ik, zoals bijna alle verpakkingen van Catrice, erg mooi. Chique en netjes, zeker niet goedkoop. Ook vind ik het superleuk dat de het merk, Catrice, mooi op de lipstick zelf staat weergegeven.


De kleur geeft mooi af op mijn lippen, en smeer ook prima uit. Hij ruikt niet raar, gewoon een licht parfummig geurtje. Ook trekt hij niet in de lijntjes. Hij blijft redelijk lang zitten, na een drankje of iets te eten zie je de kleur nog prima zitten.

Over de kleur zelf ben ik ook erg tevreden, het is zeker een erg mooie rood. Ik heb deze kleur gisteren ook gebruikt voor mijn Halloween look, samen met de zwarte "on top" lipgloss van Essence.

Ik heb inmidels ook een lipstick van de Ultimate Shine lijn aangeschaft, en die zal ik dan ook zeer binnekort reviewen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten