maandag 24 oktober 2011

MeMeMe Cosmetics Eyeshadow Trio Desire Eyes Swatches & Review


Wederom een artikel van een product dat bij mijn bestelling van Alice & Jo zat.

Om dit voor mij nieuwe merk goed te testen, deed ik er ook dit oogschaduw trio bij. In de kleuren Desire, die mij een beetje doen denken aan camouflage en de natuur. Ik koos deze omdat ik merk dat ik steeds vaker groene en bruine tinten pas, dus ik was erg benieuwd of ik deze voor mooie nieuwe looks kon gebruiken. Klik snel verder voor swatches en meer!



De oogschaduw zit in een rond matte zwart doosje, met een raampje zodat je de kleuren gelijk kunt zien. Ik vind dit erg handig, omdat je hem dan niet hoeft om te draaien of open te maken, zeker als je meerdere trio's hebt. De verpakking is alleen niet héél stevig, het pannetje zat er nogal losjes in, maar waarschijnlijk kan ik dat wel vastlijmen. Verder ziet het er gewoon mooi uit, met het logo op de voorkant. En ook is het redelijk groot, je krijgt zeker veel oogschaduw voor de prijs.


Er zitten drie kleuren in, een leger groen, een redelijk doffe bruin en iets wat tussen bruin en groen in zit. Zeker goed geschikt om een complete look mee te maken. Dan hier de swatches;



Zoals je ziet zit er veel pigment in, in het echt is het nog beter te zien, omdat de foto een beetje te belicht was. De kleuren bevatten een lichte shimmer, die zeker niet overweldigend is. Het zijn echt super natuurlijke kleurtjes, en ze brengen fijn aan. Ze zijn wel ietswat korrelig, maar met het aanbrengen merk je daar weinig meer van. Ik raad je wel echt aan om een kwastje gebruiken in plaats van een sponsje. Ook met vingers aanbrengen zal wat lastig gaan, omdat de kleuren nogal diep in het potje zitten.

Ook om te blenden zijn de kleuren prima geschikt, iets wat ik soms mis bij andere oogschaduws. Alles bij elkaar ben ik erg blij met deze eyeshadow trio. Het enige minpuntje is de verpakking, maar dat kan ook alleen aan mijn exemplaar liggen.

Ik zou je echt aanraden om iets van MeMeMe te proberen, super fijne producten en voor een even fijne prijs! Ze zijn te koop bij Alice & Jo. Hebben jullie inmiddels hun nieuwe website al gezien? Hij is erg mooi geworden vind ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten