maandag 17 oktober 2011

Sleek Glossed Lipgloss Swatches & Review


Onlangs kreeg ik een bestelling binnen van Alice & Jo Havesentials. Ik had toen even geen tijd om alles te reviewen, maar vandaag begin ik daarmee! Het eerste wat ik binnen kreeg zijn de lipglosses van Sleek, hun nieuwe lijn Glossed. Deze zijn er in 8 verschillende kleuren waarvan ik er twee heb, Packs a Punch en Bitten. Kijk verder voor lipswatches en foto's!



Links hier zie je Packs a Punch. Een roze/peachy kleur die wat moeilijk te omschrijven is. Bitten is een mooie rode kleur, hij lijkt wel wat op bloed! Beide bevatten ze SPF 15, wat bescherming tegen de zon is. Nu heb je hier gelukkig niet zoveel zon, maar zeker in de zomer is dit heel handig. Steeds meer bedrijven stoppen dit in hun producten, ik vind het wel een goede ontwikkeling.

De verpakking van Sleek is zoals we gewend zijn erg Sleek. Netjes, en totaal niet schreeuwerig. De lipglosses zijn redelijk klein met een onhoud van 5ml. Verder vind het vierkante altijd wel mooi, dan rollen ze niet zo van de tafel af. De applicator is geen sponsje maar een kwastje, wat het iets lastiger maakt om de gloss aan te brengen.


Hier zie je Packs a Punch op mijn lippen. Ik heb van mezelf redelijk gepigmenteerde lippen, en hij valt dan ook niet heel erg op. Wel vind ik hem mooi staan, en hij trekt niet in de lijntjes.


Bitten is qua kleur een stuk opvallender, en dan ook gelijk wat moeilijk om netjes aan te brengen. Door het kwastje schiet je al gauw uit met de kleur. Deze vind ik me beter staan dan de vorige, een rood die niet heel overweldigend is.

Verder zijn het gewoon erg fijne glossen. Ze plakken niet, dus blijven niet heel erg lang zitten. Een pluspunt is wel de heerlijke geur, lekker zoetig. Ik weet niet of ik vaker deze Glossed producten zou kopen, misschien als ze met een prachtige kleur komen wel.

Ze zijn nu te koop bij Alice & Jo voor 4,10.

1 opmerking: