woensdag 12 oktober 2011

Catrice: Welcome to Las Vegas Preview


Ik kan vandaag heel erg goed nieuws brengen! Vandaag kreeg ik het nieuwst persbericht van Catrice, over de Welcome to Las Vegas collectie. Deze nieuwe collectie zal half november in de schappen liggen, en hij komt in Nederland! Dit is wat Catrice over de collectie zegt;

Laat de show maar beginnen! Staande ovaties voor de spectaculaire shows, verleidelijke showgirls, spannende pin-up kostuums - open het doek voor de nieuwe Limited Edition "Welcome to Las Vegas" by CATRICE.
Met deze make-up, geïnspireerd op burleske, pure glamour en 'grand diva's' is elke vrouw het absolute hoogtepunt van de nacht.
Vanaf half november t/m eind december 2011 draag je expressieve oogmake-up in dramatische donkere tinten en een elegante glans op lippen, nagels en gezicht.
Open de deur naar een wereld vol praal en pracht - deze stad zal je betoveren. Welcome to Las Vegas!


Klinkt dat niet geweldig? Klik verder om deze mooie nieuwe producten te bekijken.






 Als eerste komen ze met 4 nieuwe nagellakjes, met een prachtige verpakking. Ik ben sowiezo helemaal gek op de Las Vegas style, dus dit is precies in mijn straatje. De namen zijn als volgt; Alluring Night, Lovely Sinner, Drama Queen en Star of the Show. Erg leuke namen, zoals we gewend zijn van Catrice. Op de foto's is te zien dat elke lak een andere finish heeft. Alluring Night is meer shimmery, terwijl Lovely Sinner vol zit met glitters. Klik vooral even op de foto's om dat goed te zien. Deze zullen de gangbare prijs van 2,49 euro hebben.



Hier zie je de mooie duo lipglosses van deze collectie. Het is de bedoeling dat je de onderste kleur aanbrengt, en de bovenste als een soort topper/highlighter. Erg leuk! Deze zal verkrijgbaar zijn in de volgende prachtige tinten; Let Me Seduce You Now, Welcome To Glitz And Glamour en Lovely Sinner. Voor 3,99 per stuk heb je deze in huis.

 







Nog zo'n mooi product, de Transparent Fixing Powder. Een mooi product om je foundation goed op zijn plaats te laten zitten, voor een spannende avond (in Vegas?) Ik mag toch hopen dat het plaatje alleen het dekseltje is, want anders is dit product veels te mooi om te gebruiken! Ook deze kun je voor 3,99 aan je collectie toe voegen.


Als een iets van de Catrice Limited Editions leuk vind, zijn het wel de nep wimpers. Altijd super orgineel, en perfect passend in de collectie. Deze dragen de prachtige naam Lashes for Showdown.  Hiermee val je zeker op! Ook deze kosten weer 3,99.


Om de dramatische ooglook te maken gebruik je ook de Liquid Liner in Drama Queen. Ik ben erg benieuwd hoe deze is. Ik gebruik zelf vaak gel eyeliners, maar ik zal deze zeker een kans geven. Deze zal 3,79 gaan kosten.

De perfecte kleuren om een dramatische ooglook mee te maken, met het eyeshadow quattro in Curtain Up! Met deze donkere kleuren kun je een prachtige smokey eye maken, en de highlighter gebruik je onder de wenkbrauwen. Ik ben sowiezo fan van de quattro's van Catrice, dus deze wil ik sowiezo uitproberen! Voor 4,49 issie van jou.

Het laatste product in deze collectie vind ik wel het pronkstuk, de Shimmering Powder. Vormgegeven als ouderwets parfum flesje, heb je met een knijpje een mooie shimmery glow. De perfecte finishing touch voor een prachtige look met deze producten. Voor 4,99 heb je deze look compleet, prachtig!

Ik ben zo enthousiast over deze collectie! De stijl vind ik geweldig, en de verpakking sluit daar mooi mee aan. Ik denk dat deze producten ook geweldig zijn voor de feestdagen, dramatisch en met veel shimmer. Ik hoop dat ik eerste keus heb in de winkel, want eigenlijk wil ik ze allemaal!

Welke producten kijken jullie het meest naar uit? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten