donderdag 27 oktober 2011

Panty and Stocking with Garterbelt Figures!


Omdat ik nog wat goed te maken heb qua artikelen, vandaag twee! Ik kreeg na eventjes wachten deze super leuke figures binnen, van de onnavolgbare anime Panty and Stocking with Garterbelt. Deze serie zal ik zonder twijfel nog wel gaan bespreken, maar in het kort gaat het over Panty en Stocking Anarchy, twee engeltjes die uit de hemel zijn verbannen wegens slecht gedrag. Ze moeten nu op aarde demons verslaan, waarmee ze munten verzamelen. Met die munten kunnen ze dan weer hun weg terug kopen. Dan heb je nog Scanty en Kneesocks, de twee demon zusters die dwars proberen te zitten.

Een redelijk bizarre serie dus, met een eveneens aparte tekenstijl. Als je net als mij uit de jaren '90 komt, zul je je misschien nog de Power Puff Girls kunnen herrineren. Een beetje Powerpuff Gone Bad is dit, haha.

Na het seizoen in rap tempo te hebben uitgegeken, was ik fan. Ik moest dus ook zeker deze prachtige figures hebben, en zette ze direct in de pre-order bij Archonia. Kijk snel verder voor véél foto's!






Zo zaten de figures in de doos. Helemaal gesealed. Een beetje jammer, want ik hou niet van knippen, hehe. Ik zag al gelijk hoeveel detail er in deze figures zat, snel uitpakken dus!


Daar zijn ze dan, Panty en Stocking. Panty met haar trademark little red dress en bijpassende assesoires. Stocking met haar knuffel en in lolita outfit. Zo schattig!


Het detail vind ik zo goed! Ze lijkt zo bijna uit de serie gestapt. Ook het metaal effect op de armbanden en ketting vind ik echt super gedaan.


Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... Kawaiiii~~


Dan verder naar Scanty en Kneesocks, de twee demons. Net als de engeltjes zijn ze prachtig gedetaileerd!


Scanty, die ogen! Zo gaaf. Ook het tandje vind ik leuk, wie kon denken dan Scanty schattig kon zijn..?


En dan Kneesocks, misschien wel mijn favoriete personage na Panty uit de serie. Is het de bril? Is het de staart? Ik vind haar gewoon cool! Ik ben dan ook super blij met deze figure!

Alles bij elkaar ben ik echt supersupersuper! blij met deze figures, wat zijn ze mooi! Ik moet alleen wel nodig mijn vitrine kast gaan uitruimen, want ze moeten natuurlijk wel prontificaal in beeld staan. Ik zal trouwens snel mijn volgende anime of the week schrijven, waarschijnlijk over deze serie!
Wil je op de hoogte blijven? Volg dan mijn blog met bloglovin' of Google.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten