maandag 31 oktober 2011

Sleek PPQ Me, Myself & Eye palette swatches & review


Ik heb al een tijdje het nieuwste limited edition palette van Sleek in huis. Maar ik heb zóveel dingen die ik nog moet swatchen, dat het een beetje achterop raakte. Vandaag heb ik dan toch de tijd genomen om dit mooie, unieke palette te swatchen. Kijk dus snel verder!



 Zoals we gewend zijn van Sleek, zit het palette in een mooi, kartonnen hoesje. Dit keer met print van het fashion merk PPQ. Dit omdat ze voor de Fashion Week een samenwerking hadden, waar dit palette uitkwam. Ook het palette zelf is weer mooi weergegeven, alleen dit keer met de naam en het logo voorop. Ik vind dat wel handig, dan zie ik gelijk met welk palette ik te maken heb.


 De kleuren zelf zijn een afwisseling van matte en shimmery finish. Zelf vind ik vooral de shimmer kleuren van Sleek mooi, en die geven meestal ook het meeste pigment af. Nu is dat hier ook zo, maar zelfs de matte kleuren komen hier redelijk goed uit de verf.

Ook vind de kleuren zélf erg mooi. Het zijn zeker fashionable kleuren, en er zitten een hoop nieuwe kleuren in. Hier kun je veel aparte looks mee maken!



Hier zie je de swatches van de bovenste rij. Vlnr; Barry White, Black Box, Salt 'n Peppermint, Simply Red, Pink Beret en Primal Green. De toppers van deze rij vind ik Barry white, een prachtige frosty wit, Simply Red, een matte rood die erg veel pigment bevat en Primal Green, een mooie mos groene tint met enorm veel pigment!



Dan de tweede rij, met wederom prachtige kleuren. Hier zie je vlnr; Fade to Grey, Blue Monday, Supernova, Chris De Burgundy, Lilac Allen en Golden Silvers. Deze rij lijkt veel pigment te bevatten, met Blue Monday (dat is geen blauw hoor!), Chris De Burgundy en Lilac Allen. deze drie zijn dan ook zeker mijn favoriete van deze rij. Vooral Blue Monday, wát een kleur! Deze zie ik mezelf vaak gebruiken. Ook Chris de Burgundy, een kleur die ik normaal niet veel draag, is werkelijk prachtig.

Helaas heeft het palette ook zijn missers. De zwarte kleur Black Box geeft amper pigment af, dat heb ik Sleek beter zien doen. Ook matte tinten als Supernova en Pink Beret geven weinig kleur af.

Ondanks een aantal missers is dit echt een top-palette, en ben ik dan ook érg blij dat ik hem heb kunnen aanschaffen. Wat misschien handig is om te weten, is dat dit palette een online exclusive is, hij is dus alleen te bestellen. Zelf kocht ik hem via www.alicejo.com, waar ze er gelukkig een paar hadden. Inmiddels is deze hier uitverkocht, maar missschien is hij op de officiele Sleek website nog wel te bestellen, houd dan rekening met hoge verzendkosten (9 euro).

Als je de kans hebt, zou ik dit palette zeker halen! Er zitten een paar er mooie, unieke en vooral erg gepigmenteerde tinten in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten