dinsdag 1 november 2011

Essence Circus Circus Trend Edition Preview


De nieuwste collectie van Essence moet deze week in de winkel verschijnen, en de volgende is al weer aangekondigd! In december kun je gaan genieten van deze nieuwe collectie. Het is een collectie vol producten die je een mooie extravagante look beloven voor de aanstaande feestdagen. Dit is wat Essence er over zegt;

Wie herinnert zich niet de opwindende uitstapjes naar het circus? Vol hoogtepunten met optredens van acrobaten, artiesten, vrolijke clowns en goochelaars. essence presenteert de nieuwe trend editie Circus Circus. Van extravagante nagelstickers voor magische handgebaren tot adembenemende lip lacquers voor op het slappe koord tot een verleidelijke teint voor in de trapeze- de nieuwe circus circus producten creëren een spectaculaire look in de winter en feestmaand!


Benieuwd? Kijk snel verder voor alle producten!







Als eerste komt Essence met drie nieuwe Stay All Day Eyeschaduws. Een cremé oogschaduw waarvan ze er al een aantal in het vernieuwde assortiment hebben zitten. Uiteraard zijn deze verkrijgbaar in 3 nieuwe kleuren genaamd; 01 It's Magic, 02 Raise The Curtain for.. en 03 My Sparkling Acrobat. Ik ben benieuwd of deze mooi blijven zitten!
Ook twee nieuwe producten voor de ogen zijn deze twee glitterende Liquid Eyeliners in de kleuren 02 My Sparkling Acrobat en 01 It's Magic. Super mooie opvallende ogen zul je hier mee kunnen maken!Ben vooral erg benieuwd naar de donkerste...


Aan de lippen is ook gedacht in de vorm van deze Lip Lacquers. Deze lipglosses lijken me erg fijn! Deze kun je krijgen in twee kleuren; 01 Applause Applause en 02 My Glammy Acrobat




Voor deze collectie hebben ze geen gewone nagellakjes, maar in plaats daarvan 4 Colour3 lakjes. Wat het precies inhoud is me niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat je een 'basis coat' hebt met daarboven een glitterlak! Een erg leuk idee, om ze zo samen in een verpakking te doen! Deze kun je halen in de volgende kleuren; 01 My Sparkling Acrobat, 02 Don't Feed The Tiger, 03 Applause, Applause en 04 Cotton Candy. Ik vind het concept erg leuk, en ben wederom erg benieuwd!



 Nog een mooi product voor de lippen is de Lip Topper in 01 It's Magic. Het word beschreven als een highlighter voor je lippen, die ze prachtig laat prankelen! Super voor de feestdagen, waarbij een glittertje het erg goed doet.

Als je geen zin hebt om je nagels te lakken, probeer dan eens deze Nail Fashion Stickers! Super makkelijk verzorgde nagels in twee varianten, 01 Come In, Come All en 02 Big Top. Nu ben ik zelf niet zo van de nagelstickers, maar deze zien er wel superleuk uit!


 Om een sprankelende look af te maken gebruik je de Highlighter Powder in 01 It's Magic. Deze is niet alleen bestemd voor je gezicht, maar ook je schouders en decoletté kun je mooi laten shimmeren. Zelf heb ik de highlighter her-ondekt, en wil deze graag proberen!




 De volgende twee producten zijn geen make-up, maar lekker eau de toilette! Verkrijgbaar in twee varianten; een mooie ouderwetse verstuiver en een zakformaatje! Erg handig. Ik ben super benieuwd hoe deze geur ruikt, maar het flesje zelf is al super mooi!


 Als afsluiter van deze vooral erg leuke collectie een mooi cosmetica tasje waar je al deze leuke producten in kunt meenemen. Ik vind het erg mooi, en liefhebbers van goud zullen naar de winkel moeten rennen!

Alles bij elkaar ben ik erg enthousiast over deze collectie, maar het duurt nog even voor hij in de winkels verschijnt! Ik ga er zeker wel wat producten van halen. Maar eerst zijn we nog even zoet met de Vampire Love collectie die als het goed is deze week bij de Kruidvat verkrijgbaar is!

Welke producten ren jij straks voor naar de winkel? Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten