woensdag 9 november 2011

Freeman Facial Clay Mask: Avocado & Oatmeal


Ik ben sowiezo al gek op producten van Freeman. Ik gebruik altijd hun voetencremé en bodylotion. Omdat ik zakjes met maskers altijd erg onhandig vond, besloot ik deze tube te proberen. Samen met mijn vriend probeerde ik hem uit (alleen hij had een speciaal mannen masker, haha). Kijk verder voor mijn review!

Als eerste vind ik het erg handig dat het in een tube zit, geen gedoe met zakjes die helemaal onder het masker zitten. Ik gebruik zo'n zakje namelijk 2 keer, een héél zakje is altijd veels te veel.
De geur van het masker is natuurlijk ook erg belangrijk, en die is ook in orde. Het heeft geen opvallende geur, maar je ruikt wel een beetje de advocaat. Een lichte zoetige, gezonde geur.

Ik had verwacht dat het wat dikker zou zijn, maar het heeft een redelijk gladde, dunne structuur. Qua opbrengen is dat alleen maar makkelijker.


Zoals je ziet, dun en glad! Hij droogt wel wat uit, het is natuurlijk ook een klei masker... Maar ik had verder geen last van een trekkigere huid. Na zo'n vijftien minuutje ging ik het er af spoelen, wat trouwens ook redelijk makkelijk ging. Een lekker zacht, super schoon huidje als gevolg! M'n huid werd er echt lekker zacht van. Wel voelde hij erg schoon, dus een klein beetje trekkerig, maar zeker niet vervelend.

Ik ben blij dat ik dit masker in tube vorm heb gekocht, want ik wil hem zeker vaker gebruiken.

M'n vriend had ook een klei masker, maar dan speciaal voor mannen. Hij was daar ook erg tevreden over, en had een zachte huid na het afspoelen.


Echte liefde, een jongen die samen een masker met je doet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten