zaterdag 5 november 2011

Catrice Quattro 010 The Season's Must Have Swatches & Review


Naast de oogschaduw palettjes van de Papagena collectie, had ik nog geen enkele quattro van Catrice in huis. Met de kortings actie van de Kruidvat besloot ik er toch een mee te nemen. Het is deze geworden, 010 The Season's Must Have. Een palettje met erg fashionable kleuren! Kijk snel verder voor swatches.




De Quattro's van Catrice zijn erg leuk vorm gegeven, met verschillende grootte aan pans. Ook het doorzichtige deksel vind ik handig, zo zie je gelijk welke je gepakt hebt. Achterop staan de stickers in de vorm van de pans, zodat je er nog doorheen kunt kijken.
De kleuren vind ik zeker passen bij de naam, het zijn echt mooie fashion kleuren. Mooie pastel kleuren met een lichte shimmer. Je kunt hier veel verschillende looks mee maken!



Het pigment is niet super goed, maar zeker voor de prijs goed genoeg. Het zijn natuurlijk ook pastels, dus die zijn sowiezo een stuk minder fel. Ik vind het wel leuk dat de shimmer wat minder is bij deze kleuren, want ik heb al genoeg super shimmery kleuren, van bijvoorbeeld de Sleek palettes. Ik heb dit palet al gebeurd om een look mee te maken, en de kleuren zijn super makkelijk om te blenden, en blijven lang zitte, zeker met een basis.

Catrice heeft een aantal palettes, en ik ga de andere zeker ook proberen! Voor 4,49 is het een echte budget topper, zeker als je bedenkt dat je in totaal 8 gram aan oogschaduw krijgt!

Catrice is bij bijna alle Kruidvats en Trekplijsters verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten