vrijdag 4 november 2011

Sleek Molten Metal


Sleek heeft al eerder een Molten Metal uitgebracht, maar die kleuren spraken me niet zo aan.

Toen ze met de nieuwe kwamen, was ik erg enthausiast! Mooie koele, donkere kleuren! Kijk snel verder voor meer foto's van dit leuke product.


De Molten Metals van Sleek zijn een soort super gepigmenteerde cream eyeschaduws. Deze is in Steel en Ash, 2 grijzige tinten. De verpakking is wat anders dan we gewend zijn van Sleek. In plaats van rechthoekig is dit een vierkant doosje, met een redelijk makkelijke opening! Het kan dus wel, Sleek! Wel is het matte zwart, en met het logo op de voorkant. Ook zit er een spiegeltje aan de binnekant, altijd erg handig.


De kleuren vind ik er zo mooi uit zien! Steel is een super metalic zilver, die inderdaad op gesmolten metaal lijkt. Ash is een stuk donkerder, en ook vol met shimmer.


Dit is een veegje in het palet, wat een kleur komt er af! Als je beweegt zie je ook de verschillende soorten glans in de kleur, echt heel bijzonder.



Hmm. Ik weet niet wat er op de bovenste foto is gebeurd, waarschijnlijk een foutje met de camera... Ik hoop dat je toch de kleuren goed kunt zien, maar dat zit wel goed denk ik. Ik verbaasde me er echt over hoeveel kleur er van één veeg afkwam! Vooral de lichtere kleur glans van mijn arm af.

Dit is trouwens wel typisch een kleur die lichtjes met oogschaduw moet afpoederen of een goede basis gebruiken, want cream oogshaduws trekken super snel in je crease. Voor een avondje zal dat wel goed gaan, maar voor een hele dag houden ze het denk ik niet uit.

Verder ben ik wel erg blij met dit product van Sleek, en zeker voor de feestdagen denk ik dat ik het veel ga gebruiken om avond looks mee te maken.

Dit product is inmiddels overal wel verkrijgbaar, maar ik kocht hem bij Alicejo.com. Als je nog het perfecte product voor de feestdagen zoekt, zou ik deze zeker halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten