woensdag 16 november 2011

Essence Vampire's Love Lipstains Swatches & Review


Toen de nieuwste collectie van Essence in de schappen lag, wist ik dat ik alles moest hebben! Gelukkig hadden ze net de schappen bijgevuld, en had ik eerste keus. De eerste producten die ik hiervan ga reviewen zijn de lipstains, die er in twee kleuren is. Kijk verder voor swatches!

De lipstain is er dus in twee kleuren, die je kunt herkennen aan het stickertje op het hoekje. De eerste is 01 Bloody Mary, een redelijk donkerpaarsige kleur. De tweede is 02 True Love, een rood rozige kleur.


Het eerste wat me opviel was de aparte verpakking, ik dacht dat het een knijptube zou zijn. Maar als je het dopje opendraait, komt er een sponsje tevoorschijn, apart!

Het is hierdoor erg makkelijk om het goed aan te brengen. En dat is belangrijk bij lipstains, want het kleurtje blijft best een tijd zitten, dus het lastig om het nog te corrigeren.




Dan hier de swatches! Ik was erg verbaasd over deze lipstain, de kleuren zijn zoveel mooier dan ik had gedacht. Vooral de roze kleur, waarvan ik eerst dacht dat hij rood zou zijn, is erg mooi. Lipstains zijn ook wel redelijk op te bouwen en lichtjes uit te vegen, dus ookal lijken ze nu erg donker, dat kun je dus wat lichter maken.

Verder droogt de stain gemiddeld snel op, maar het geeft geen droog gevoel op de lippen. Voor het mooie doe ik er zelf wel altijd een glosje op nadat het is opgedroogd.

Ik ben dus erg blij met deze stains, en ze zijn ook heel erg budget proof! Een topper dus van Essence. In de loop van de week komen er meer Vampire's Love reviews!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten