dinsdag 15 november 2011

Nishicon Panty Anarchy Cosplay


Ik had er al eerder over verteld, maar afgelopen zondag (13 november) was het dan zover; Nishicon! Al in geen tijden was ik naar een conventie geweest, en toen ik hoorde dat er eentje in mijn woonplaats was, wilde ik daar natuurlijk graag heen. Ik ben helemaal gek van Panty & Stocking with Garterbelt, dus ik wilde gaan cosplayen als Panty. Na wat mailen kwam ik er achter dat een vriendin van me Stocking ging cosplayen, super leuk dus! Kijk verder voor meer foto's!


Ik begon een paar maanden van tevoren met mijn costuum, en m'n moeder wilde wel meehelpen. Uiteindelijk had ik misschien wat eerder moeten beginnen, want op de laatste avond was ik nog de laatste dingetjes aan het regelen.


De conventie zelf was érg leuk! Het was de eerste keer voor Nishicon, en desondanks was er veel te doen, en heb ik me erg vermaakt. Ben ook zeker van plan volgend jaar te gaan, al moet ik dan misschien wat eerder beginnen met m'n cosplay.. ohwell.

Verder vond ik het ook erg gezellig om met 'Stocking' op stap te zijn, en we werden dan ook een aantal keer herkend! Altijd leuk.



Alles bij elkaar ben ik redelijk blij met m'n resultaat! En het was een erg geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten