maandag 14 november 2011

Catrice Liquid Liner Swatches & Review


Misschien hebben jullie gemerkt dat er de afgelopen dagen geen artikels waren. Dit was mede door Nishicon gisteren, de conventie waar ik heen was, en de laatste voorbereidingen die ik daarvoor moest doen. Sorry daarvoor! Ik zal voortaan wat meer voorwerken.

Binnekort komen wat reviews van de Vampire's Love collectie, en nog een verslagje van Nishicon.

Vandaag laat ik de Liquid Liner zien van Catrice. Ik had er al wat over gehoord, dat hij erg fijn zou zijn, dus ik besloot hem uit te proberen.

Het eerste wat opvalt is uiteraard de verpakking, en die ziet er mooi uit, zoals we inmiddels van Catrice gewend zijn.Wat me wel opviel met het openmaken, is dat het een draaidopje is. Ik zat eerst aan die dop te trekken en tja, zo ging die niet open. Verder is het lange gedeelte de dop, in plaats van het korte. Ook dat was even wennen.


Het kwastje is erg hard, hij geeft eigenlijk helemaal niet mee. Ik vind dat erg handig, zodat je minder snel uitschiet met aanbrengen. Wel moet je natuurlijk oppassen dat je er niet je oog mee uitsteekt.

Het aanbrengen zelf vond ik ook goed gaan, al vind het vloeibare liner lastiger aanbrengen dan een potlood. Het resultaat mag er natuurlijk wel zijn, een super strakke lijn.


Zoals je ziet kunt je redelijk varieren in de dikte van de lijn, en ook een boogje is prima te doen. Je moet wel zorgen dat je de liner goed laat drogen, en even niet knipperen. Anders heb je op je mooi aangebrachte oogschaduw een zwarte lijn zitten!

Alles bij elkaar vind ik het een prima product, voor een prima prijs. Ik blijf potlood makkelijker vinden, maar als ik een strakke lijn wil, zal ik zeker deze erbij pakken! Wel een aanrader dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten