zaterdag 19 november 2011

Essence Vampire's Love Palette Swatches & Review


Ik was erg benieuwd naar het palette dat bij de Vampire's Love collectie hoorde! De kleuren zijn erg apart, en niet alledaags. Kijk mee voor swatches!


Het palette is kleiner dan ik had gedacht, vooral de pans zijn redelijk klein.. dat vond ik wel een minpunt. Maar goed, voor de lage prijs is het geen ramp. De verpakking is verder prima, gewoon zwart plastic. De kleuren vond ik dus al erg mooi, en in het echt nog meer. Vooral de groene kleur spreekt me erg aan. Tijdens het swatchen kwam ik er achter dat de kleuren redelijk veel op elkaar lijken.



De kleuren zitten een beetje door elkaar, sorry daarvoor. De groene kleur vind ik nog steeds erg mooi, maar hij is wel redelijk donker. De zilver en zwart vind ik wel goed lijken op de kleuren in de pan, en erg mooi! Zoals je ziet zit er ook genoeg pigment in.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik het ook jammer vind dat ik minder post de laatste tijd, en ik heb dan ook een hele slechte smoes... The Elder Scrolls V: Skyrim.. Dat spel is uitgekomen een weekje terug, en zuigt al mijn vrije tijd op! Ik zal proberen me wat meer los te rukken, maar het is erg verslavend, haha.

Nog andere mensen die het spel spelen? Let me know!

2 opmerkingen:

  1. Ik ken dat spel niet, maar ja als jij het maar leuk vindt! Mooie kleurtjes, nog best goede pigment! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful colors,like it!
    I like so much your blog,I follow you by now.
    I'll wait you on my page,and if you like, be my follower.. for me will be an honor!!!

    All the best
    Valentina

    BeantwoordenVerwijderen