dinsdag 8 november 2011

Eyeko Fat Balms Swatches & Review!


Eyeko is een brits bedrijf, dat ik een redelijke tijd geleden leerde kennen. Ik had er toen nooit iets van besteld, en ik heb nu spijt dat ik dat nooit heb gedaan! Al hun oude producten worden nu niet meer gemaakt. Gelukkig hadden (hebben?) ze een actie dat je 3 producten uit de oude collectie kunt kopen voor 12 euro. Je krijgt dan random wat toegestuurd... Ik besloot gebruik te maken van deze actie, en kreeg onderandere deze twee Fat Balms binnen. Klik verder voor foto's en swatches!


De producten van Eyeko hebben altijd een super schattige verpakking, en zo ook deze fatbalms. Ze zitten in een kartonnen doosje met getekende opdruk. In het doosje zit een tube, met het logo er op. Ik vind de kartonnen doosjes super schattig, dus ik denk dat die ik wel bewaar. Verder is de daadwerkelijke verpakking van het product ook erg mooi.


Ik heb twee kleuren gekregen, Toffee en Cherry. Beiden zijn ze exact de kleur van hun naam! Naast de kleur, komt ook de geur overeen, lekker!


 Zoals je op de swatches kunt zien, geven ze lekker veel kleur af. Ze smeren prima, en zijn ook goed uit te blenden. Ze blijven door de creamy textuur lang zitten, maar ze zijn zeker niet té creamy. Beide kleuren zijn erg goed draagbaar als blush, maar ook als lipkleur zijn ze mooi.

Wat ik leuk vind is dat het een multi-functioneel product is, dus erg geschikt voor in je tas of op vakantie! Ook dat de geur overeen komt met de kleur is een fijn, want ze ruiken er lekker!

Als de actie nog geld, zou ik zeker even op www.eyeko.com kijken. Verzending is trouwens gratis!




1 opmerking: